Ioffer.com rendelés. Paypal fizetés. Eladó nem regál. , hogyan szerezhetem vissza a pénzem?
Ioffer.com-ról rendeltem szeptember 15-én egy terméket. Kifizettem paypal-al (ezer egynéhányszáz forintról van szó), a fizetés azonosítót elküldtem az eladónak, most visszajelzésre vár még mindig az eladó részéről, hogy megkapta a pénzt. 17-én rákérdeztem, megkapta a pénzt, semmi. 20-án újra írtam volna mi van, de nem lehetett elküldeni az üzenetet, így jelentettem, hogy gondom van. Ma 09.22. van és semmi.
Olvasgattam a témában, hogy ha paypal-al fizetek, ott paypalon visszaszerezhetem a pénzem, de hogyan? Esetleg iofferen keresztül mit tudok még tenni az ügy érdekében?
Ki ismeri a felületet, kinek van tapasztalata ebben?
Köszönöm az informatív válaszokat!
Köszönöm a linket, ezt átolvastam és próbáltam értelmezni. Azt tudom ioffer nem tud nekem pénzt visszaadni. A paypalon keresztül is az eladóval vettem fel a kapcsolatot.
A helyzet az, hogy nem reagál, válaszol és nem is fog szerintem.
Ilyenkor mi van, ha nem válaszol/reagál és nem is fog? Kitől kapom vissza a pénzem???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!