Tudok tenni valamit, vagy elköszönhetek a pénzemtől?
Még év elején rendeltem egy külföldi zenekartól pólót. Unokahúgom élt-halt értük, esélytelen volt nemet mondani neki, így megrendeltem online, közvetlenül a zenekar weboldaláról nagyjából 6000 forint értékben.
Nem kaptam tőlük semmi visszajelzést, csak hogy le lett vonva a pénz a számlámról.
Írtam e-mailt nekik egy hónappal később, hogy hahó, mi a szitu a pólóval? Visszaírták, hogy hát sajnos elfogyott abban a méretben, de van másikban. Írtam nekik, hogy kérem akkor a nagyobb méretűt. Ezekután havonta/kéthetente írtam rájuk, ahogy jött, rákérdezve mi a helyzet.(választ egyik üzenetemre sem kaptam)
Augusztus végén pedig elegem lett a dolgokból és leírtam nekik kissé agresszívabban, hogy azért köszönöm, hogy egy hónap után közlik le, hogy amúgy nincs is a póló abban a méretben, pedig az oldalon volt az a választási lehetőség, valamint hogy b*szn*k küldeni bármit is, mert nem hiszem el, hogy nem képesek visszaírni annyit legalább, hogy te állat jól megszívtad kösz a pénzt.
Végezetül jönne a kérdés kiegészítése, hogy tudok-e valamit tenni ezekután? Jogi lehetőség?
Tudom a zenekar weboldalának címét, e-mail címét, sőt még a facebookos oldalukon is próbáltam írni nekik, látták is az üzenetemet aznap, de hát ott is nagyon sietnek a válasszal, azóta is várom.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!