Ilyenkor mi a teendő?
Rendeltem egy laptopot az elmúlt pár napban, de amikor kiszállították, akkor nem az volt a dobozban, amit rendeltem. Kibontani nem lehetett hamarabb, mert a Magyar Posta szállította ki. Beszéltem az ügyfélszolgálattal és azt mondták, hogy a napokban küldenek egy futárt és visszaviszik a gépet. És átellenőrzik majd visszautalják a pénzt a számlámra.
Viszont tartok tőle, hogy nehogy az legyen, hogy elviszik a gépet és vissza se utalják.
Ezért minden online számlát/rendelést/emailt elmentettem.
Direkt nem írok webáruház nevet, de Magyarországon elismert.
Hány napon belül kellene visszautalniuk a számlámra a pénzt? Vagy, ha netalántán legrosszabb eset lenne és nem küldenének semmi pénzt vissza, akkor mit kellene tennem következő lépésben?
Köszönöm annak aki segít!
Köszönöm szépen a válaszod!
Első rendelésem lett volna, de hát ez lett a vége.
Legközelebb személyesen intézem az ilyet.
valamilyen úton - módon kellene papírt szerezned arról, hogy a futárnak átadtad a terméket - különben nem fogod tudni bizonyítani, hogy visszaküldted.
Kérdezz rá a webáruháznál, hogy történik-e ilyenkor valamilyen papír alapú átadás- átvétel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!