Megőrizzem ezeket az iratokat, vagy kidobhatom? Lent
Egy csomó papír felgyűlt nálam, és most költözöm. Kb. semmit sem dobtam ki az elmúlt 5-10 év alatt.
Ilyenek vannak, mint:
régebbi munkahelyemről munkaszerződés, munkaköri leírás
mikor munkanélküli lettem hatósági bizonyítvány, álláskeresőként való nyilvántartásba vétel, egészségügyi szolgáltatásra való jogosíultság, FHT-t megállapító papírok
banki papírok, kb egy tonna, mivel ugye jó magyar szokás szerint egy tranzakcióról is egy tucat papírt adnak
régi kocsim, amit már eladtam annak abiztosítási papírjai, adásvételije
Ezek közül mit tartsak meg, mit nem? A banki papírokat semmi kedvem egyesével átválogatni, de gondolom nem lenne okos ötlet az egészet kicsapni a szemétbe ( bár azt tenném,mert csak foglalja a helyet az amúgy is kicsi lakásban). Amit szerintem kidobhatok: a munkanélkülis időszakomról a papírok, régi munkaszerződések...
Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszönöm. Gondolom, a munkaügyis szerződések is mehetnek? Mondjuk ez már késő kérdés, mert kicsaptam őket... :D
A munkaszerződéseket eltettem, meg szerintem a kocsi biztosításos papírok se ártanak, bár nem tudom van e haszna őrizgetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!