Mennyibe fajna nekem, ha egy olyan autot szeretnek legyartatni, amit tobb mint 20 eve nem gyartanak?
Attól függ, hogy mit akarsz hozzá legyártani.
Ha gyakorlatilag egy marék lemezből, meg fémtömbből akkor milliárdos tétel lenne 1db kocsi elkészítése is, hiszen szerszámokat kellene készíteni, gépek beállításait etc (viszont a második, harmadik autó értelem szerűen már olcsóbb lenne). Viszont erre gyakorlatilag nem biztos, hogy képes vagy, mert hiába tudod, hogy mekkora egy alkatrész összes mérete, tudnod kell, hogy milyen anyagból készült, hogy hogyan kell azt az anyagot megmunkálni, felület kezelni, egy dugattyú formájú tárgyat bárki el tud készíteni egy fémműhelyben, de a gyárival megegyező tartósságúhoz már az anyagokat is ismerni kellene (nem véletlen, hogy a kisiparilag utángyártott alkatrészek jó része minőségileg borzasztó, egyszerűen nincs meg a tudás, a pénz, és a technológia, hogy ugyanazt megcsinálják, amit a gyár meg tudott).
Ha mondjuk felhasználsz meglévő alkatrészeket, anyagokat, tehát veszed az eredeti impala dugattyút, veszed az eredeti motorblokkot, akkor meg nem nagyon kell gyártani semmit, mert egy ilyen autóhoz minden kapható, a karosszéria egyes elemei lehetnek leginkább gázosak, ha ezeket valóban gyártni akarod, akkor még itt is 100 milliós tételről beszélünk.
A legolcsóbb pedig venni egy implát, ízekre szedni, és teljesen restaurálni, de tökéletes minőségben (a donor állapotától függően), is néhány milliótól a 10+ millióig terjed az összeg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!