DPD futárral küldtem egy csomagot, a kézbesítés során nagyon megsérült és most visszaszállítják. Ugye kötelesen kártérítést fizetni ha jól volt becsomagolva?
Figyelt kérdés
2016. ápr. 22. 11:54
1/4 anonim válasza:
Jegyzőkönyvet vetettél fel? Elismerték, hogy az ő kézbesítésük alatt sérült meg?
Egyébként igen, kötelesek, ha a feladó gondosan csomagolta.
2/4 anonim válasza:
ha kötöttél rá csomagbiztosítást IGEN, egyébként NEM ;D
3/4 A kérdező kommentje:
Bocsi rosszul fogalmaztam. Ki sem szállították a címzettnek a sérülés miatt. Én voltam a feladó, gondos csomagolás minden. Most írtam az email címükre, még nem válaszoltak. A kártérítés hogyan zajlik? Hogyan fogom vissza kapni a pénzem és mennyit?
2016. ápr. 22. 12:57
4/4 anonim válasza:
Nézd, mi itt nem látjuk, hogy miféle kár érte, elismerik-e, hogy miattuk sérült az áru, stb.
Azt javaslom, inkább őket hívd fel:
A DPD Ügyfélszolgálatának munkatársai munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, kedd-péntek között 08:00 és 18:00 óra között állnak rendelkezésére a dpd@dpd.hu email címen, valamint a 06-1-501-6200 telefonszámon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!