Vásároltam a Jófogáson, elvileg útban van felém a csomag, de még mindig fent van a hirdetés magasabb áron. Miért?
A postás nem fogja engedni kinyitni, mert ha nem az van benne, amire számítasz, akkor te nem fizeted ki, ő meg viheti vissza a sérült csomagolást, azért meg ő a felelős.
De megkérheted, hogy maradjon vagy esetleg hívhatsz más tanukat is, akik jelenlétében kinyitod és megnézed a tartalmát. Esetleg az egészet kamerával rögzítheted is.
Amúgy meg egy eladó simán hazudhat is olyan dologról, hogy csak ez az egy van neki. Vagy lehet akkor tényleg ez az egy volt neki, de azóta lett még egy.
Mióta van úton a csomag? Ha régóta, akkor lehet hogy megpróbálja magasabb áron eladni.
Kérdező, a Jófogás egy HIRDETŐ oldal, nem kötelező levenni a terméket, ha már nincs nála: max egyszerűen azt mondja az érdeklődőnek, hogy elkelt. Nem olyan, mint a Vatera, hogy biztosítani kell a vevőnek.
Alighanem annak lesz igaza, aki azt mondja, hogy addig nem akarja az eladó levenni, amíg át nem vetted a csomagot, mert nemegyszer olvasom itt is, hogy meggondoltam magam, mi van, ha jön a futár és nem veszem át?
Az eladónak meg, ha újra fel kellene tennie a cuccot, akkor az már pénzbe kerülne neki.
Én árulok jófogáson, de csak akkor veszem le a hirdetést, ha a pénz már a számlámon van (mondjuk én csak előre utalást fogadok el). Egyszerűen azért mert egyszerűbb egy esetleges jelentkezőtől két szóban elnézést kérni, mint újra felrakni a hirdetést, újra lefényképezgetni a cuccokat, ha az aktuális vevő meggondolta magát.
De a te esetedben is igaz ez, mert ha úgy döntesz, hogy nem veszed át a csomagot, ő meg már levette a hirdetést, akkor a postaköltség mellett bukja az addig esetlegesen jelentkező komolyabb érdeklődőket is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!