Volt olyan aki már későn jelentkezett vissza a munkaügyi központba?
Figyelt kérdés
Be vagyok regisztrálva, mint munkanélküli, viszont a havi"visszajelentkezésre" 4 nappal később jelentkeztem vissza neten keresztül. Azt írták emailbe, hogy ha önhibámon kívül jelentkeztem későn, akkor vigyek róla igazolást, viszont én szimplán elfelejtettem. Mit fognak csinálni? leginkább azért félek, mert nemrég hívtak, hogy van képzés a számomra. Megtehetik, hogy még sem támogatják a képzésem ezért, mert későn jelentkeztem vissza? Azt mondták amikor bejelentkeztem munkanélkülinek, hogy ha nem működök együtt, akkor kitörölhetnek a nyílvántartásból meg ilyenek. Viszont a tájékoztatóikra is elmentem, minden megcsináltam, csak szimplán elfelejtettem ebben a hónapban visszajelentkezni. :S Pénzt nem kapok tőlük, mivel még pályakezdő vagyok.2016. márc. 2. 18:03
1/4 anonim válasza:
Valami rémlik itt nekem, évekkel ezelőtt velem is megesett ez . Ha jól emlékszem én akkor 3 napot késtem . Éjszaka volt és beugrott, hogy rég volt már amikor jelentkeztem a munkaügyibe, rámentem gyors a gépre, megnéztem, az ütő is megállt bennem . Írtam egy e-mailt, hogy ez és ez történt, sorry . Ellnézőek voltak akkoriban még, nem tudom, hogy működik ez ma már, de akkor a válaszuk annyi volt, hogy 3 nap még belefér, no problem .
2/4 A kérdező kommentje:
Én ezt az emailt kaptam vissza, miután 4 nappal később jelentkeztem:
Tájékoztatjuk, hogy jelentkezési kötelezettségének az előírt jelentkezési időpontot követően tett eleget (2016.02.28), ezért jelentkezését elektronikus úton nem áll módunkban elfogadni.
A mulasztás tisztázása céljából kérjük, hogy keresse fel személyesen kirendeltségünket 2016.03.07. napon.
Ha jelentkezési kötelezettségét önhibáján kívűli okból teljesítette késve, akkor igazolási kérelmet nyújthat be.
És mivel az, hogy "elfelejttem" az nem igazán az önhibámon kívüli ok, ezért félek, hogy emiatt megvonhatják tőlem a képzési lehetőséget :S
2016. márc. 2. 18:17
3/4 anonim válasza: