Ebay refund segítségetre lenne szükségem. Hogyan tovább? (bővebben lent)
Figyelt kérdés
Közel 2hónapja rendeltem egy terméket, ami azóta sem érkezett meg. A szállítási határidő vége 3hete lejárt. Írtam az eladónak 3napja, aki nem válaszolt. Azt írja az ebay, hogy most lehetőségem van kérni tőlük a refundot. Itt akadtam el, ugyanis nem tudom mit kell "nyomnom" a resolution centerben? Nekem itt csak azt ajánlja fel, hogy zárjam le a kérést, vagy küldjek üzenetet az eladónak. Egyiket sem szeretném, már lépnék tovább az ügyben, hogy az ebay intézze a dolgot. Milyen menübe menjek be és mit válasszak ki? Itt vagyok elakadva:
2016. febr. 26. 08:20
1/2 A kérdező kommentje:
Még annyi, ha tovább lépegetek a "nem kaptam meg a tételt" vonalon, akkor eljutok idáig és itt a vége.
2016. febr. 26. 08:27
2/2 A kérdező kommentje:
megoldódott a dolog
2016. febr. 26. 14:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!