Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Meghibásodott telefon esetén...

Meghibásodott telefon esetén ha pénzvisszafizetést kérek, az üzletnek a SIM-kártyát is vissza kell adni?

Figyelt kérdés
Vettem egy vidéki kisboltban egy kártyafüggő telefont, aminek a kártyáját be is aktiváltuk a nevemre és van is rajta pénz, de közben a készülék meghibásodott amit ki is cseréltek az üzletben, de a másik készülék is rossz amit helyette kaptam. Ma visszavittem és a pénzvisszafizetést választottam, de azt mondta az üzletvezető hogy azt csak akkor lehet ha a SIM-kártyát is visszaadom. De azt hogy? Már aktiválva is van, és pénz is van rátöltve. Egyáltalán lehet ilyet?

2016. febr. 3. 16:30
 1/1 anonim ***** válasza:

a kisboltosnak szólni kéne, hogy valamit nagyon nem jól csinál.

Ha egy szolgáltatótól van a kártya (és nyilván attól van)

akkor a kártyát csak az vonhatja/kérheti vissza.


A telefont eladó üzletnek semmi köze sincs a kártyához.

Attól, hogy onnan van a kártya is, még nem az üzlethez tartozik (kivéve, ha ilyen blue mobil, vagy egyéb spáros/teszkós telefonról van szó).


Szóval ezesetben a kártyát elvileg nem kérhetik vissza.

2016. febr. 3. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!