Mi a teendő, ha neten rendeltem valamit, de 2 hete se kép, se hang a szolgáltatónál?
Figyelt kérdés
A yukka.hu-n rendeltem kontaktlencsét és már évek óta csak innét szoktam, de ilyen még nem volt, hogy ennyi időre eltűnnek és se az e-mailekre nem válaszolnak, se a telefont nem veszik fel. Decemberben még minden rendben volt, leveleztem is velük (mert akkor meg szintén késés után írtak, hogy nincs az általam rendelt termék és már nem is lesz -amúgy a mai napig fent van a kínálatban..). Az kevésbé bosszantó, hogy napok óta a szemüvegemre vagyok utalva miattuk, az más sokkal inkább, hogy azért rendeltem innét régóta, mert gyűjtöttem a pontokat és már csak ez az utolsó rendelés kell ahhoz, hogy ingyen kapjak egy doboz lencsét. Nagyon mérges lennék, ha elbuknám ezt a több ezer Ft-os ajándékot, miután már nem kevés pénzt elköltöttem náluk az évek alatt. Legszívesebben rájuk rúgnám az ajtót, de csak levelezési címük van. Van valami szervezet, aminek jelenteni lehet az ilyet? Legalább hogy utána nézzenek, hogy most mi a fene van, reménykedjek, telefonálgassak-e még..2016. jan. 19. 14:53
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!