Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Számla befizetése után vodafon...

Számla befizetése után vodafon mikor oldja fel a kimenő hívások korlátozását? E-számlát is emgnéztem, ki van pipálva, hogy minden fizetve, ma még is jött a fenyegető sms, hogy így szerződés bontás meg úgy készülék tiltólista.

Figyelt kérdés
Két hónapig munkanélküli voltam, sajnos nem tudtam fizetni a mobilszámlámat, így a kimenő hívásokat korlátozták. Rendeztem az összeget, küldték is az sms-t, hogy számlaegyenlegemre befizetés történt, amit annak beérkezésekor írnak jóvá. Az e-számlán is megnéztem, rendben van minden. Szerintem ma érkezett be hozzájuk az összeg, emrt mindig online fizetek. Még is jött ma az a hülye sms, plusz hívásaim még mindig korlátozva vannak. Nekem kell őket felhívni, hogy "érzékeljenek" belőle valamit? Vagy majd hamarosan felfogják, hogy fizettem?

2015. dec. 15. 14:01
 1/1 anonim ***** válasza:
Ha rájuk telefonálsz a 1270-re, akkor 1 órán belül, ha nem telefonálsz rájuk, akkor 2 nap.
2015. dec. 15. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!