Miként értelmeznétek, hogy 1+1 akció,2 db akciós termék vásárlásakor féláron vannak?
Egyik ismert üzletlánc így hirdetett meg parfümakciót.
Termékcsoporton belül sok terméket megjelöltek az 1+1 akció keretein belül.
Majd a pénztárnál rendre meglepődnek a vásárlók, hogy ezt az üzletlánc, az egyet fizet - kettőt kap módszerrel gondolta, de kizárólag azonos termékekre. (két azonos parfümre)
Szerintük, ha két különböző parfümöt vásárolsz, melyek megvannak jelölve a 1+1 akcióban, akkor teljes árban adják őket.
Mindezt nem tüntették fel sem az akciós újságban, sem az internetes oldalukon, kizárólag az 1+1 akciós termékekre ragasztott matricákon, apró betűkkel!
/Persze, én is belesetem ebbe a hibába, de csak otthon vettem észre a turpisságot. Azaz, hogy teljes áron vásároltam meg a két különböző parfümöt, pedig mindkettő 1+1 akciós termék! Visszamentem, de nem adták vissza a pénzemet, és még a kettő darab +1 termékeket sem kaptam meg!/
/hozzátenném, nem a legolcsóbbakat vettem meg, így jó néhány ezer forinttal megkárosítottak a megtévesztő akciójukkal :-( /
Igenis létezik termékcsoportra 1+1 akció! Nem csak azonos áróra.
A mi áruházláncunkban is szokott lenni ilyen. Az akcióban meghirdetett/megjelölt termékekből kettőt vásárolnak, bármilyen kombinációban, akkor mindkettő akciós árban lesz számlázva. Pl.: két akciós könyvet vásárolnak (melyek megvannak jelölve az akcióban), akkor mindkettő ára felére csökken a számlán.
Szokott így leni nálunk 1+1 akcióban, illatszer, takarítószer, játék, pékárú, újság, stb.
/Mellesleg, butaság lenne két egyforma könyvet, két egyforma hot wheels játékautó, két egyforma csomag lego-t, vagy két egyforma parfümöt vásárolni!/
Az egyet fizet - kettőt vihet akcióban a termékek össze vannak fóliázva, elkerülendő a vitákat!
3-as vagyok ismét
Kedves kérdező!
Ajánlom, kérd ki a Fogyasztóvédelem véleményét az ügyben! A megtévesztő hirdetésekre eléggé harapnak!
Az említett üzletláncot minősíti a reklamációkezelésük! Nálunk szó nélkül kicserélhetők, illetve visszahozhatók a termékek, visszakapják az árát a vásárlók. (Legtöbbször a ruhákat hozzák vissza méretprobléma miatt. De 80%-ban kicserélik, ha van készleten megfelelő másik méretű.)
Ma ismét visszamentem, de nem a pénztárossal beszéltem, hanem az üzletvezetővel.
Gond nélkül elintézte! :-)
Felajánlotta, vagy visszaadják a vételárat, vagy egyiket kicserélik vagy mindkettő mellé kapok még egyet-egyet. Utóbbit választottam!
Kiderült a pénztáros sem mondta jól, ő sem értett pontosan az akció lényegét! :-o Nem két egyformát lehetett venni az 1+1 akció keretében, hanem két azonos árban lévőt! (Nagy különbség!)
Így végül lett lett 4 db különböző parfümöm. (Ajándékba kap majd nejem, nagylányom, nővérem, anyukám egyet-egyet. Persze más ajándékok mellett.)
Evvel elérte az üzletvezető, hogy jó véleménnyel leszek üzletükről és kellemesebb lesz ajándékba adni a parfümöket, mert nem árnyékolja be az örömömet, hogy félrevezettek!
Azt elismerte az üzletvezető hölgy, hogy nagyon bután találták ki ezt az akciót. (problémának érezte maga is, hogy a pontos feltételeket nem tüntették fel az akciós újságukban és az internetes oldalukon!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!