A tesco ban miért a pénztárnál derül ki mindig, hogy az adott termék többe kerül, mint amennyiért ki volt téve?
Legyél tisztában a fogyasztóvédelmi szabályokkal: ha az áru több különböző áron van feltüntetve (akár mert több helyre ki van téve az eladótérben, akár mert a kasszánál más áron ütik be), az árut az alacsonyabb áron kell kiadniuk.
Néha én is tapasztaltam ilyet, nem speciálisan egy áruházban, hanem több helyen, általában figyelmetlenségből (pl. nemrégiben lejárt akció). Ilyenkor szóltam, megnézték a kiírást, semmi vita, kiadták az alacsonyabb áron (de általában azonnal le is takarták az árat és a kasszával egyező, magasabb árat tették ki).
Gondolom, ahová ti jártok, figyelmetlenebbek az árufeltöltők, ennyi. (Ha meg az emberek nem szólnak...)
Én meg más boltoknál is tapasztalok ilyet. De sehol nem kirívóan magas arányban. Árhiba sajnos létezik, ezt én nem tartom átverésnek, kicsit felfújják az emberek ezt a dolgot.
Van az az összeesküvés-elmélet, ami szerint ez szándékos, de ennek semmi értelme nem lenne, mert fogyasztóvédelmi szempontból aggályos, illetve vásárlóriasztó. Sokkal nagyobb veszteség éri őket, mint az a pár tíz forint, amit ebből be lehetne húzni.
A Tescoban mindig kifizetik a különbözetet, ha szóvá teszed. Persze nem a pénztárost kell csesztetni, hanem a vevőszolgálatot, illetve kis üzletekben az illetékes vezetőt, mivel nekik van erre hatásköre. Sőt, a Tesco egy időben bocsánatkérő ajándékutalványt is osztogatott, ha árhibás panaszod volt, nem tudom, ez most is van-e még. De ebből is látszik, hogy nekik baromira nem éri meg.
Egyébként meg nem kötelező Tescoba járni, ha ennyire rossz véleménnyel vagy róluk. Én a CBA-t utálom elég sok dolog miatt, mégsem szidom állandóan, egyszerűen nem járok oda.
Egy évet dolgoztam egy Tescoban a vevőszolgálati részen. Azt kell, hogy mondjam, hogy az árhibák száma elég elenyésző, de tagadhatatlan, hogy vannak, hiszen emberek dolgoznak ott is akik néha hibáznak.
Viszont nekem az volt a tapasztalatom, hogy a reklamációk 90%-ában - már bocsánat - de a vevő volt hülye. Jöttek, hogy nem annyiért volt kiírva a termék, visszasétáltam velük a polchoz és mutogatta a mellette lévő termék árát, mutogatott a BOROK között egy üres polcot, hogy ő onnan vette le a PÁLINKÁT és ide ki van írva, hogy 699 ft (ja, az, hogy Dancsó vörös, nem az, hogy törkölypálinka), a kilós/literes és a darabárakat rendszeresen összekeverték és mutogatták a 1,5L-es üdítőnél a literárat, hogy miért nem annyi (mert másfél liter wázz...) és még sorolhatnám.
Mi egy nagy hipermarketben dolgoztunk, napi 4-5 valós hibát, ha találtunk akkor sokat mondtam. Ez azért 60,000 terméknél és napi több ezer vásárlónál nem gondolom, hogy elfogadhatatlan lenne.
En is tapasztaltam ilyet mar nem egyszer es nem csak a Tescoba.
Ha sok az ar kulonbseg van hogy ott hagyom akkor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!