Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vettem egy cipőt ami minőségi...

Vettem egy cipőt ami minőségi hibás, de a bolt nem csinál semmit. Mi ilyenkor a teendő?

Figyelt kérdés
Vettem egy elég drága cipőt a playersroomban,amit még nem használtam mert a talpában nyikorog valami.Visszavittem a boltba ők elküldték bevizsgálásra,ami 3 hétig tartott,de az eredmény nem meglepő módon az hogy a panaszom alaptalan.A cipőt másikra már nem tudom cserélni mert így kicsúsztam az egy hónapos csere ideje alól.Szerintem egy minőséginek nevezett cipőnél nem normális hogy ilyen hibával rendelkezzen.

2015. okt. 28. 16:04
 1/1 anonim ***** válasza:
Kaptál a vizsgálatról jegyzőkönyvet? Lehet, hogy csak kamuztak. Ebben az esetben a fogyasztóvédelmet is érdekelheti az ügy.
2015. okt. 28. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!