Vettem egy cipőt ami minőségi hibás, de a bolt nem csinál semmit. Mi ilyenkor a teendő?
Figyelt kérdés
Vettem egy elég drága cipőt a playersroomban,amit még nem használtam mert a talpában nyikorog valami.Visszavittem a boltba ők elküldték bevizsgálásra,ami 3 hétig tartott,de az eredmény nem meglepő módon az hogy a panaszom alaptalan.A cipőt másikra már nem tudom cserélni mert így kicsúsztam az egy hónapos csere ideje alól.Szerintem egy minőséginek nevezett cipőnél nem normális hogy ilyen hibával rendelkezzen.2015. okt. 28. 16:04
1/1 anonim válasza:
Kaptál a vizsgálatról jegyzőkönyvet? Lehet, hogy csak kamuztak. Ebben az esetben a fogyasztóvédelmet is érdekelheti az ügy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!