Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Beugratták az anyósom 240000...

Beugratták az anyósom 240000 ft értékben. Mit tegyen?

Figyelt kérdés
Elment egy szórólapos utazásra, rátukmáltak egy haszontalan terméket, persze megbánta, bontatlanúl visszaküldte,erre újra kipostázták neki azzal ,hogy ki kell fizetnie. Hova fordúlhat segítségért, mit tudunk segíteni neki?

2015. okt. 28. 12:26
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:

Bak Norbert

Köszönöm előre is a felajánlott segítséget.

2015. okt. 28. 19:42
 12/13 anonim ***** válasza:
34%

szerintem még nem fizetett, de nincs is miből, mivel így is mi támogatjuk.


Akkor meg végképp mi a büdös francért kellett rendelnie? Nehogy már sajnálni kelljen csak azért, mert idős... 240 valami felesleges sz.arért? A kor nem mentség.

2015. okt. 28. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

12.-ik válaszolónak, épp erre van a "kiszolgáltatott helyzetben lévők"-re vonatkozó versenyhivatali lehetőség, mivel az ő korukra jellemző döntéshozatali képességet kell alapul venni (pl. beteg, könnyebben bólint rá a betegségére alkalmasnak mondott, de nem bizonyított termékre) ezek simán támadhatók.


Itt egy cukorbetegnek volt az esete, amit végig vittem:

[link]


innen indulva:

http://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__sajat-vall..



"3. Az Fttv. tiltja a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot.

Fogyasztónak csak a „laikus” magánszemély (az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy) minősül [Fttv. 2. § e) pont]. Kereskedelmi gyakorlat a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő értékesítésével, szolgáltatásával vagy eladásösztönzésével közvetlen kapcsolatban álló magatartása, tevékenysége, mulasztása, reklámja, marketingtevékenysége vagy egyéb kereskedelmi kommunikációja [Fttv. 2. § d) pont].

A magatartás megítélése során azon fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki ésszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el. A fogyasztótól az ésszerű tájékozódás körében elvárt, hogy tájékozódjon, de az nem, hogy hogy ellenőrizze a kereskedelmi kommunikációkban szereplő információ helytállóságát. Az átlagosnál kiszolgáltatottabb fogyasztók (pl. idősek, gyermekkorúak) esetében pedig az őket jellemző magatartás az irányadó."

2015. okt. 28. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!