Szabad itthon hamisított terméket az eredeti nevével, és márkajelzéssel eladni?
Figyelt kérdés
Vettem egy terméket, hibás. A boltban. 4 Hónap garanciát adtak rá, de azt mondják, az én hibám hogy tönkrement. Írtam a termék gyártójának, ők pedig a biztonsági kód alapján azt válaszolták, hogy nem eredeti. Mi a teendő?2015. okt. 27. 09:12
1/5 anonim válasza:
Még is hol vetted ezt a terméket?
2/5 anonim válasza:
Az egy dolog, hogy mit mond a bolt (általában hazudnak a saját javukra) Az a mérvadó, amit a fogyasztóvédelmi törvény mond az ügyben. Fordulj a fogyasztóvédelemhez, ők biztos segítenek. Az meg külön megér egy eljárást, hogy a boltban hamis termékeket árulnak. De ez már a NAV hatásköre. Lehet, hogy egy komplett bűnszervezet áll a hamis termékek mögött. Érdemes lenne felgöngyölíttetni a NAV-val...
3/5 anonim válasza:
Nem szabad. Fordulj a fogyasztóvédelemhez mint károsult. Valószínűleg felveszik a kapcsolatot NAV-val is, mert ők foglalkoznak hamisított árukkal.
4/5 anonim válasza:
Ha megvan még róla számla / blokk, vagyis igazolni tudod, hogy azt te ott vetted, szólj nekik, hogy jobban járnak egy visszacserével, mint ha a fogyasztóvédelmet kell megkérdezned róla, szerintük szép dolog-e, ahogyan veled viselkednek.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek, a csere megvolt. Amint szóbahoztam, hogy nem eredeti, változott a hozzáállásuk.
2015. okt. 28. 13:52
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!