Jófogáson van lehetőség a kiszállítás törlésére?
Figyelt kérdés
A csomagot 22.-én délbe felvette a futár. Nem tudom hogy aznap ki lett a szállítva, lehet csak ma 23.-án. Nincs lehetőség a törlésre? Nagy balfék voltam és bennmaradt a processzor az alaplapba. Volt egy procim?2015. szept. 23. 00:59
1/2 Zsozsó válaszol válasza:
Szia!
A terméket a felvételtől számítva a következő munkanapon szállítják ki.
Amennyiben még nem történt meg, lehetőséged van lemondani a szállítást, jelezd csomagszámra hivatkozva a szallitas@jofogas.hu e-mail címre.
Esetleg, ha már kiszállították és átvette a vevő, javasoljuk, hogy vedd fel vele a kapcsolatot és próbáljatok megegyezni.
Üdv.:
A Jófogás.hu csapata
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
Végül az történt hogy felhívtam reggel 7 órakor a GLS-t, lemondtam a szállítást és visszahozták a csomagot díjmentesen. A csomagkövetésnél kiszállításhoz 7:30-tól 10:30-ig volt írva. Még szerencsém volt. Elöször Jófogást akartam hívni de ott csak 8-tól van ügyfélszolgálat, ami nem baj de így biztosabb volt. :)
2015. okt. 1. 16:16
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!