Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha a rendelés után a webshop...

Ha a rendelés után a webshop eláll az üzlettől mit tudok tenni? (Többi lent)

Figyelt kérdés
Rendelés után 3 nappal(!) email-ben közölték hogy a termék elfogyott. Milyen törvény védi ilyenkor a vásárlót? Jogy viszonozhatom ha így alámtettek?

2015. szept. 15. 14:33
 1/4 anonim ***** válasza:
Sehogy, mivel nincs mitől elállni - többnyire jelzik is, hogy "a visszaigazolás nem ajánlattétel", meg hasonló szövegek. Tehát még nem vagytok szerződéses jogviszonyban.
2015. szept. 15. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

"Ha a rendelés után" azaz nem vásárlás, csak megrendelted.

Fizettél? Ért valamilyen kár? Ha nem fizettél, akkor mitől kellene, hogy megvédjenek?

Elhiszem, hogy csalódott vagy, de a boltban is előfordul, hogy az akciós újságban meghirdetnek valamit és mire odamész, elfogyott.

Más.. ma pl. bementem egy nagy áruházlánc kisebb üzletébe és nem volt kispoharas joghurt. Alapvető élelmiszer, bosszús is voltam, de eszembe nem jutott, hogy engem meg kellene védeni - ehelyett megkérdeztem, mikor lesz? :-)

2015. szept. 15. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Igen de a joghúrt nem tünik el a kosaradból miután bele raktad...ez a baj ezekkel a virtuális kosarakkal:)
2015. szept. 15. 20:15
 4/4 anonim ***** válasza:
Örülök, hogy vetted a lapot és nem "besértődtél", köszi :-)
2015. szept. 15. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!