Hogy éreztetek ha egy nagyobb vásárlás után otthon veszitek csak észre hogy újraszámolás után hogy becsaptak titeket a boltba?
Sehogy. Fogom, és visszamegyek a boltba.
Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadnak el, de ha egyértelműen bizonyítható blokk alapján az átverés, akkor kötelessége korrigálni.
Csak ez mind akarat kérdése, de tudom, egyszerűbb otthon puffogni, mint tenni érte.
nem foglalkoznek vele.
Bar nem tudom elkepzelni hogy tud ez elofordulni.
Épp ezért járok úgy vásárolni, hogy kb-ire tudom a termékek árait.
Mindig van listám, így arra felírom az egységárait a termékeknek, amit veszek.
A fizetés után összenézem és ha probléma van, akkor már ott helyben szólok.
A legtöbb árházban a vevőszolgálatnál lehet reklamálni. Tehát a pénztárost nem "zaklatom" a problémámmal. Beállok a sorba a vevőszolgálaton.
Az elején még oda szólogattak a biztonsági őrök, hogy ne írogassak fel semmit, stb..
Most már nem érdekel. Többször írtam be emiatt a panaszkönyvbe (és a megtévesztések miatt is!), mindig bocsánatot kértek.
Persze, lenyomtak egy formaszöveget és ennyi, de jól esett, hogy nem én vagyok a "hülye".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!