A Jófogás Háztól-Házig szolgáltatásánál nekem kell valamit a futárnak fizessek, ha én vagyok az eladó?
Eladtam 20000-ért terméket a Jófogáson, és a vevővel úgy állapodtunk hogy fizeti az 1900 Ft-ot. Igen ám, de azt nem tudom hogy a futárnak kell-e fizetnem valamit, vagy hogy megy ez?
Már be van csomagolva, jelenleg várom a Jófogás visszajelzését és a G*S futárt...
Hát, a futár a vevőtől 20000-et fog elkérni, neked pedig ennél 1900-zal kevesebbet fog utalni. De ezt pontosan leírta neked, amikor háztólháziggal feladtad a hirdetésedet. Nem úgy adtad fel? Akkor várhatod a futárt még jó sokáig...
Ha a 20ezred felül szeretnéd elkérni a vevőtől az 1900-at, akkor utaltasd el vele előre ezt a pénzt, és csak utána add át a futárnak a csomagot.
Szia!
A szállítási díj minden esetben a termék árából kerül levonásra.
Ha már megrendelték a terméket és visszaigazoltad, de nem az az ár szerepel amiben megegyeztettek, javasoljuk, hogy írj a szallitas@jofogas.hu e-mail címre és csomagszámra hivatkozva add meg az új árat, majd továbbítjuk a futárszolgálat felé.
Üdv.:
A Jófogás.hu csapata
Köszönöm. Ma délelőtt elvitte a Gls futárszolgálat a csomagomat, azonban én nem tartózkodtam otthon, edesanyám adta át a csomagot a futárnak! Mindent úgy csináltam ahogy a Jófogás leírta az oldalukon! 20000 Ft-ról van szó, és nekem nagyon nagy szükségem van az összegre, a vevővel rendben megegyeztünk!
Most az a gondom, hogy megnéztem ezt a számot és azt írja ki, hogy felvétel törölve, nincs csomag! De hiszen át lett adva a futárnak!!!!!!!!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!