Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Jófogás Háztól-Házig szolgál...

A Jófogás Háztól-Házig szolgáltatásánál nekem kell valamit a futárnak fizessek, ha én vagyok az eladó?

Figyelt kérdés

Eladtam 20000-ért terméket a Jófogáson, és a vevővel úgy állapodtunk hogy fizeti az 1900 Ft-ot. Igen ám, de azt nem tudom hogy a futárnak kell-e fizetnem valamit, vagy hogy megy ez?

Már be van csomagolva, jelenleg várom a Jófogás visszajelzését és a G*S futárt...



2015. aug. 27. 09:06
 1/6 anonim ***** válasza:

Hát, a futár a vevőtől 20000-et fog elkérni, neked pedig ennél 1900-zal kevesebbet fog utalni. De ezt pontosan leírta neked, amikor háztólháziggal feladtad a hirdetésedet. Nem úgy adtad fel? Akkor várhatod a futárt még jó sokáig...


Ha a 20ezred felül szeretnéd elkérni a vevőtől az 1900-at, akkor utaltasd el vele előre ezt a pénzt, és csak utána add át a futárnak a csomagot.

2015. aug. 27. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Zsozsó válaszol ***** válasza:

Szia!


A szállítási díj minden esetben a termék árából kerül levonásra.

Ha már megrendelték a terméket és visszaigazoltad, de nem az az ár szerepel amiben megegyeztettek, javasoljuk, hogy írj a szallitas@jofogas.hu e-mail címre és csomagszámra hivatkozva add meg az új árat, majd továbbítjuk a futárszolgálat felé.


Üdv.:

A Jófogás.hu csapata

2015. aug. 28. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm. Ma délelőtt elvitte a Gls futárszolgálat a csomagomat, azonban én nem tartózkodtam otthon, edesanyám adta át a csomagot a futárnak! Mindent úgy csináltam ahogy a Jófogás leírta az oldalukon! 20000 Ft-ról van szó, és nekem nagyon nagy szükségem van az összegre, a vevővel rendben megegyeztünk!

Most az a gondom, hogy megnéztem ezt a számot és azt írja ki, hogy felvétel törölve, nincs csomag! De hiszen át lett adva a futárnak!!!!!!!!!!!

2015. aug. 28. 10:40
 4/6 anonim ***** válasza:
kaptál papírt a futártól, velük kell beszélni, ha baj van
2015. aug. 28. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 swad válasza:
hasonló képpen jártam én is a jófosás oldalával. ingyé háztól - házig szolgáltatást próbáltam lezsírozni a vevővel,aki meg is rendelte, de én semilyen kbtt felületen nem találtam erre utaló nyomot. már mindketten szidtuk azt a szart, ami mobiltelefonról (android 4.2 opera mini), mobiltelefon alkalmazásról, illetve pc -ről is csak 1 darab szart.... kíváncsi vagyok, hogy a "fejlesztők " mikor ébrednek rá arra, hogy a jófosásból nem lehet még légvárat sem építeni.?..Ez a zsozsó meg egy undorító patkány... útálom, mint a szart, gondolom nem vagyok ezzel egyedül.?..
2015. aug. 30. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 swad válasza:
természetesen postával ment a cucc a vevőnek. várja az árva édesanyja a futárjukat napokon keresztül.
2015. aug. 30. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!