Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » OTP Direktnél valaki segítene?

OTP Direktnél valaki segítene?

Figyelt kérdés

Belépéskor ugye meg kell adni a következőket:


-számlaszám

-azonosító

-jelszó


A számlaszámom az ugye adott, az azonosító pedig 7 jegyű, ugye? És úgy van írva a lapra, hogy "Internet azonosító (HAZ)? A jelszóhoz 8 karaktert enged írni; nekem csak egy az általam megadott 7 jegyű jelszóm van, amit egyszer meg kell változtatni.

De ha 8 karakterig fér ki, akkor miért 7 jegyűt kellett megadnom? Vagy így is beenged? Más szám nincs semmilyen papíron. :/


2015. aug. 13. 17:47
 1/3 anonim ***** válasza:
Van az azonosító, ami fix. Utána a számlaszám, ami szintén fix. A jelszó meg az, amit megadsz, de az nem fix. Lehet kevesebb karaktert is megadni, nem muszáj pont nyolcat. Ha ezek stimmelnek, kapsz egy számkódot sms-ben, amivel be tudsz lépni.
2015. aug. 13. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Igen, köszi, már megvan, meg is változtattam. De miért van időzár az oldalon? Ugye ez nem olyan, mint a Neptun, hogy csak úgy kidob? És egyébként azért von le pénzt, hogy mindig küldi belépéskor sms-ben a kódot?
2015. aug. 13. 18:26
 3/3 anonim ***** válasza:
Az időzár biztonsági okok miatt van, nehogy úgy felejtse valaki, aztán más meg hepajkodjon a bankszámlája terhére. :) Plusz pénzt nem vonnak le a kódküldő sms-ért, ha felmész a netbankodra, az benne van a szolgáltatás havidíjában.
2015. aug. 13. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!