Rendeltem egy 3D ágyneműt a netről, de nem azt kaptam amit kértem, többi lent. Mit tehetek?
ÁSZF:
"A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. "
El kellett volna olvasni, mielőtt innen rendelsz bármit is. Amúgy részletes panaszlevelet írj nekik, hogy ez nem az amit kértél. Felkeresheted a fogyasztóvédelmet is.
"El kellett volna olvasni, mielőtt innen rendelsz bármit is."
Ne legyél hülye, ez NEM elállási jog, ez HIBÁS teljesítés!!!
Kérdező, írd meg nekik, hogy nem az elállási jogoddal szeretnél élni, hanem hibásan teljesítettek, ezt tegyék rendbe! Fogalmazhatod a bejelentést a fogyasztóvédelemnek is, erről feltétlenül írj a kérdéses weboldalnak is... És írjál is, keményen meg fogják őket bszni. Ezt ők majd nem akarják, úgyhogy végre észhez térnek, és szerződés szerint teljesíteni fognak, vagy kártalanítani fognak téged.
Darwin díjas... Legközelebb olyan webshop-bl rendelsz ami valódi céghez tartozik.
Tele van a homar.blog.hu is ezzel. tanulópénz volt.
köszönöm a válaszokat, írok nekik még egy üzenetet ebben benne lesz a fogyasztó védelem is. Egy ismerősöm rendelt tőlük neki nem volt vele gondja, ezért rendeltem innen én is. Amúgy elolvastam a vásárlási feltételeket, és ez is benne van: ( Működésről)
Mi a teendőm ha garanciális problémám adódik?
Jelezze ügyfélszolgálatunk felé, aki felveszi a kapcsolatot a forgalmazóval aki azonnal megkezdi a garanciális ügyintézést. A termék esetleges cseréje Önnek semmibe sem kerül, a forgalmazó ingyenesen szállítja a cserélt vagy javított terméket. Ezért is bíztam bennük. Írtam nekik remélem erre már kapok választ. köszi mindenkinek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!