Mit csinál egy ügyfél-kapcsolattartó munkatárs?
Pénzügyi területről van szó, a kategória pedig értékesítés/kereskedelem.
Ez szerintetek valami telefonos munka?
Köszönöm előre is a válaszokat! :)
Azt azért szögezzük le, hogy egy komoly cégnél az ügyfélkapcsolatis nem telesales-es. Első sorban az ügyfelek kérdéseire válaszol (vagy még inkább beszerzi az infót attól aki tudja, hogy ne az ügyfelet küldözgességk cégen belül ide-oda), rendelésekkel foglalkozik, utánanéz, hogy miért akadt el valami ügy, rendelés, stb, és persze, mivel ismeri az ügyfelet, ezért ha van valami jó ajánlat, akkor felhívja rá a figyelmet.
Sajnos az utóbbi években elterjedt gyakorlat, hogy mindenféle kamu cégek telemarketing/telesales, meg ügynöki és hasonló állásokat hirdetnek pl ügyfélkapcsolati munkatárs (sima telefonos hideg megkereséses értékesítés), meg befektetési elemző (biztosítások, pénzügyi termékek értékesítése), meg XY manager néven, ezeknek az állásoknak közük nincs az eredeti megnevezéshez, mindösszesen arról van szó, hogy ha az eredeti néven hirdetnék, akkor a kutya nem jelentkezne rá, meg az emberek is szívesebben veszik, ha key account managernek hívják őket, miközben 80 éves nénikre tukmálnak rozsdamentes csodaserpenyőt, mintha telefonos értékesítőnek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!