Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Már több, mint 2 hete utaltam...

V8asbéka kérdése:

Már több, mint 2 hete utaltam OTP-s számlámról egy összeget egy PayPay-os számlára, de a pénz még nem érkezett meg, viszont az én számlámról már az utalás napján levonták. Ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
Elég sok idő telt el, és a pénzemről nem tudok semmit. Az utalást egy OTP fiókban intéztem, az adatokat egy ott dolgozó vitte be, stimmelt is minden.

2015. jún. 4. 12:24
 1/2 anonim ***** válasza:

Mi az a PayPay?

Mondcsak, miert nem a bankot kerdezed meg? Felsz felhivni oket? Hisz a te penzedrol van szo es igazabol csakis ok tudnak felvilagositast adni, hisz ok utaltak el a penzed. Mi itt a gyikon csak talalgathatunk.


(amugy bankbol masnak Paypalra (ha a Paypalra gondoltal) nem tudsz utalni, csakis a sajat Paypalos egyenlegedet tudod feltolteni, vagyis masvalakinek a Paypalos egyenleget az Unicredites adatokkal nem tudod feltolteni....)



"The money must come from a bank account that's in the same name as your PayPal account, which we have as 'gipsz jakab'" erted?!

2015. jún. 5. 01:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Emberből vagyok, én is tévedhetek, akár írás terén is. A bankot kérdeztem, mind a sajátom, mind az Unicreditet, a PAYPAL-nak meg ment az e-mail. Az utalást bankfiókban végeztem, sőt, mondtam a srácnak, hogy PayPayl accountra lesz az utalás.

Első utalásom, ráadásul bankfiókból, ennyire mentem vele.

2015. jún. 5. 20:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!