Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Felbonthatom a szerződést, ha...

Felbonthatom a szerződést, ha nem vagyok megelégedve a Vodafone-nal?

Figyelt kérdés
Még van másfél év a hűségidőből,de katasztrófa ez a szolgáltató!Felbonthatom a szerződést vagy menjek a fogyasztóvédelemhez?
2015. ápr. 22. 08:01
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Felbonthatod, de a kötbért ki kell fizetni. A fogyasztóvedelemmel semmit nem érsz, aláírtad a szerződést.
2015. ápr. 22. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
75%
Felbonthatod, de kötbért kell fizetned. Miért katasztrófa? Én 14 éve vagyok vodafone-os... Semmi bajom nem volt velük soha.
2015. ápr. 22. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Koplárovics Béci ***** válasza:
Ha be tudod bizonyítani, hogy nem a szerződés szerint teljesítettek, akkor felbonthatod. De szerintem erre nem lesz esélyed. Miért gondolod katasztrófának? Én is több, mint 10 éve vagyok ügyfél, és azon kívül, hogy a telefonkínálatuk jelenleg egy trágya, és a megvásárlási lehetőségük is szar, de magával a szolgáltatással nincs bajom. Az árak is viszonylag korrektek.
2015. ápr. 22. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
53%

Az első két hülyével ne foglalkozz, teljesen marhaság, amit írtak.

Van lehetőséged felbontani a szerződést, kötbér fizetése nélkül, csak be kell bizonyítani, hogy valós és komoly sérelem ért.

Tehát azért, mert nem kapcsolnak 5 percen belül az még semmit nem jelent.

2015. ápr. 22. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
ha tudsz bizonyítani akkor igen. A szomszédomnak volt hasonló pere a UPC-vel (szinte sose volt jó a nete), perre ment és megnyerte.
2015. ápr. 22. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
87%
Az első hülye a vodafonnal dolgozott most pedig a telenornal.
2015. ápr. 22. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Én is 10 éve vagyok náluk,eddig átutalással fizettem.Decemberben megszűnt a Takarékszövetkezet,felhivtam a központot és csekkes befizetést kértem.

Januárban be kellett mennem az egyik üzletbe kifizetni a számlát.Azóta se kaptam csekket,minden hónapban telefonálok,mert küldik a felszólítást,hogy nem utaltam a pénzt.Minden hónapban ez megy,már tele van a hócipőm!

2015. ápr. 23. 07:30
 8/8 anonim ***** válasza:
Jó cím van megadva?
2015. ápr. 23. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!