Ilyenkor mi a teendő? Nem készült el a bútor, amit rendeltünk.
Február 3-án rendeltünk egy egyszerű kisszekrényt (25E + 2-3E házhoz szállítást mondtak). Felvették a rendelést, erről készült egy "megrendelőlap", indigós számlakönyves. Ott az illető 4 hetet mondott. Kifizettük az előleget. Vártuk. A papíron van egy pecsét hogy a határidőre nem vállalnak felelősséget.
A mai napig nem jött meg, ez több mint 2 hónap , így bementünk, hogy mégis mi van. Ugyanaz a személy jött (egyből tudta kik vagyunk és milyen számú számla) és dadogva mondta hogy pont most szóltak, hogy mára lett volna kész, de elrontották és ezért a héten elkészül újra és mehetünk érte (eddig házhoz szállításról volt szó de mostmár szóba se került). Ennek én valahogy nem hiszek.. Nem tudom meddig kéne várni. Ennél a hétnél tovább nem igazán akarunk, mert szerettük volna használni, értelemszerűen, szükség lenne rá. Ilyenkor mit lehet tenni? Vagy lehet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!