Mit lehet tenni, ha interneten vásárolt, de aztán visszaküldött áruért 17 nap után sem utalták vissza a pénzt?
Még februárban rendeltem gyűrűt neten keresztül magyar oldalról (méretnek utána néztem, sajátot lemértem, meg már rendeltem is gyűrűt így és akkor minden oké volt), de egyáltalán nem stimmelt a méret.
Visszaküldtem, kértem, cseréljék ki. Már nem csak méretezést egyeztettünk, hanem mm-ben is a méretet. Újra küldték, de még ez sem volt jó. Újabb visszaküldés. Azt mondták, majd jelentkeznek, hogy mi legyen. Nem jelentkeztek, én pedig visszaküldtem a gyűrűt az ÁLTALUK mellékelt formanyomtatványon kitöltve, hogy hova kérem a visszautalást. Semmi visszajelzést nem kaptam, hogy megérkezett-e. Úgy kérdeztem rá.
Március 5-én írták végül, hogy előjegyezték a visszautalást, de törvényileg van rá 14 napjuk. Azóta eltelt 17, e-mailre nem válaszolnak, pénz sehol.
Hova lehet ilyenkor fordulni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!