Az ügyfélkapunál mi a gond?
Lehet aktiválniuk kell. Gondolom adtál meg e-mailt. Kaptál oda valami értesítést?
Jelszót kaptál?
Kaptál egy emailt a regisztrált címedre.
Abban van egy link, arra katt, és megadsz egy jelszót, aminél le van írva, hogy mi lehet, hány betű, nagy- kisbetű, meg szám legyen benne stb.
DE!!
Idézem a kapott levelemből:
" Amennyiben kódját a küldéstől számított 5 napon belül nem aktiválja, a kód - biztonsági okokból - érvényét veszti. Szükség esetén a Kormányzati Portál [link] oldalán kérhet új kódot felhasználói nevének és regisztrált e-mail címének pontos megadásával."
Akkor fogalmam nincs, hogy mi a gond.
Én először rosszul írtam, de utána javítva sikeresen belépet.
Gondolom, már végig böngésztétek a helpet az ügyfélkapunál:
Ha felvételihez kell, akkor gyorsan nyomtassátok ki a hitelesítőlapot, majd adjátok fel valamelyik nyitva lévő postán.
Nekem is ez volt a gondom, mindenképpen törölni kell a böngésző cookie-kat (nekem végül IE-vel sikerült, többszori próbálkozással).
"Amennyiben a korábbi jelszó törlése önmagában nem vezet eredményre, abban az esetben érdemes törölni böngészőjéből a gyorsítótárat, valamint a sütiket (cookie-kat) is."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!