Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az ügyfélkapunál mi a gond?

Az ügyfélkapunál mi a gond?

Figyelt kérdés
Nemrég csináltattam ügyfélkaput de nem tudtam belépni. "Az ügyfél azonosítása sikertelen!" feliratot írja ki. Mit tegyek?

2015. febr. 15. 09:20
 1/7 anonim ***** válasza:

Lehet aktiválniuk kell. Gondolom adtál meg e-mailt. Kaptál oda valami értesítést?

Jelszót kaptál?

2015. febr. 15. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Kaptál egy emailt a regisztrált címedre.

Abban van egy link, arra katt, és megadsz egy jelszót, aminél le van írva, hogy mi lehet, hány betű, nagy- kisbetű, meg szám legyen benne stb.


DE!!


Idézem a kapott levelemből:

" Amennyiben kódját a küldéstől számított 5 napon belül nem aktiválja, a kód - biztonsági okokból - érvényét veszti. Szükség esetén a Kormányzati Portál [link] oldalán kérhet új kódot felhasználói nevének és regisztrált e-mail címének pontos megadásával."

2015. febr. 15. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Kaptam e-mailt és arról próbáltam belépni.Már akkor se fogadta el erre kértem egy új e-mailt de azzal se működött.
2015. febr. 15. 10:07
 4/7 anonim ***** válasza:
Úgy írod be a felhasználó neved (kis és nagybetű számít), ahogyan kaptál róla személyesen papírt az okmány irodában, amit alá is írtál 2 példányban, és egyet elhoztál?
2015. febr. 15. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
4-es:igen.
2015. febr. 15. 11:04
 6/7 anonim ***** válasza:

Akkor fogalmam nincs, hogy mi a gond.

Én először rosszul írtam, de utána javítva sikeresen belépet.

Gondolom, már végig böngésztétek a helpet az ügyfélkapunál:

[link]


Ha felvételihez kell, akkor gyorsan nyomtassátok ki a hitelesítőlapot, majd adjátok fel valamelyik nyitva lévő postán.

2015. febr. 15. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Nekem is ez volt a gondom, mindenképpen törölni kell a böngésző cookie-kat (nekem végül IE-vel sikerült, többszori próbálkozással).

"Amennyiben a korábbi jelszó törlése önmagában nem vezet eredményre, abban az esetben érdemes törölni böngészőjéből a gyorsítótárat, valamint a sütiket (cookie-kat) is."

[link]

2016. nov. 2. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!