Bónusz Brigád: bemondani, vagy nem mondani be? Az itt a kérdés.
A lap tetején a szolgáltató mondandója: A bónusz beváltható: 2014. december 11 -
2015. január 31.
FONTOS: Előzetes telefonos megrendelés
szükséges 24 órával korábban. A rendeléshez
meg kell adnod a bónuszkódod. Ingyenes átvétel Helsingőrben. Házhoz szállítás
az 5.,6. és 7. kerületbe 100 Ft, 1.,8. és 9.
kerületekbe 200 Ft, a 13. és 14. kerületbe pedig
400 Ft, amely a futárnak fizetendő.
A lap alján a Bónusz Brigád mondandója: (ők írják nagybetűvel, nem én kiáltok [,a föld dübörög]) A BÓNUSZKÓDODAT AZ IDŐPONT FOGLALÁSAKOR NE ADD MEG A SZOLGÁLTATÓNAK, CSAK AMIKOR A
SZOLGÁLTATÁST IGÉNYBE VESZED, ILLETVE AMIKOR A BÓNUSZODAT BÉRLETRE VAGY VOUCHERRA
VÁLTOD. Ha időpont foglaláskor mégis megadod a bónuszkódot, úgy a bónuszodat beváltottnak tekintjük, azaz
nem tudsz elállni a vásárlástól (nem vagy többé jogosult a 14 napos visszafizetésre). Ez a 100%-os minőségi
garanciát nem érinti. KIVÉTEL: A bónuszkódot a szállodának vagy utazási irodának abban az esetben adhatod
meg, ha a bónuszodat voucherre kell váltanod, vagy ha az a foglalás véglegesítéséhez szükséges.
Nem szobát foglalok, hanem helyszínen fogyasztanánk el a kuponnal vett terméket. Akkor nemesb-e a lélek, ha bemondom a kódot telefonon, vagy azt csak a helyszínen kéne bemutatni, hogy ne mondhassák, hogy már beváltották ezt a kupont?
(Tőlük is kérdeztem már, mielőtt valaki ezzel válaszolna, csak még nem jött válasz)
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!