Igaz, hogy ha a Jófogáson adok el valamit a Háztól házig funkcióban van az is, hogy a pénzt azaz a termék árát is a futárnak kell adni, és a pénzt utána kapod meg?
Igen, így van, de el is olvashatod a jófogás oldalán, ha a szülinapi akció részleteire vagy a szabályzatra kattintasz.
A menete ez:
- felteszed a hirdetésedet, ha nem hirdetsz máshol és legalább 2 eFt, akkor beklikkeled az ingyenes házhoz szállítást
- a termékfeltöltéskor megadod a pontos címet, ahová kimegy majd a futár felvenni a cuccodat és a bankszámlaszámodat is, ahová majd utalni fogják a vételárat
- ha elkelne, akkor valaki rányom a "megrendelem házhozszállítással" gombra, neked meg 24 órád van, hogy sms-ben vagy emailben jóváhagyd (mindkettőre megy az értesítés)
- ha jóváhagytad, akkor nem sokkal később kapsz a jófogástól egy emailt a csomagszámmal és a vevőd elérhetőségével. Ebből a csomagszám a fontos!
- a cuccot becsomagolod, ráírod a kapott csomagszámot
- a GLS küld egy emailt, ahogy mikor veszi fel nálad a csomagodat ezen az X számon
- jön a futár a jelzett időben, nála van a kinyomtatott címirat (te nem is tudod meg a vevőd címét), felragasztja, elviszi- te nem fizetsz semmit (max. borravalót, ha sok cuccod van és jófej vagy)
- általában a GLS másnap kiszállítja a vevőnek, kapsz a csomagkóddal egy értesítést erről
- a kiszállítást követő 3. munkanapon a GLS központ átutalja a számládra a pénzt
Fontos: az átutalások naponta kötegelve jönnek, vagyis ha nem vezeted magadnak a csomagszámokat, kiszállítás dátumát, akkor nehezen tudod kitalálni, hogy 5+ eladott csomag után melyiket utalták éppen vagy melyik 10-et.
Ennyi- gyorsabb lett volna elolvasni, de mindegy :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!