Mi van a Jófogással, haldoklik?
Egy nagyon helytálló és nagyon igaz vélemény a Jófogásról (2015 01 23) :
"T. Jófogás csapata! Nem szoktam ilyen módon véleményt formálni, de most megteszem annak érdekében, hogy esetleg ezzel a visszacsatolással is segítsem munkájukat. Ha az ügyfelek megtartása is a célja az oldalnak, akkor javaslom, legközelebb akkor kezdjenek ingyen kiszállítós kampányba, ha a megnövekedett érdeklődés okozta technikai/technológiai feltételeket biztosítani tudják. A háztól-házig szolgáltatás promóciójakor tavaly már próbálkoztam eladással, de egyszerűen olyan hosszadalmasan tartott feladni egy hirdetést -gyakran nem is lehetett végigvinni a folyamatot-, hogy inkább elfordultam az oldaltól. Most láttam, hogy történtek fejlesztések, de úgy tűnik ez sem egy stabil verzió. A tegnap feladott hirdetéseimet jelenleg nem érem el, délelőtt a képek tűntek el a hirdetésekből. Nyilván dolgoznak a probléma megoldásán, hiszen látják a jelzéseket is. Ehhez jó munkát kívánok és remélem minél hamarabb sikerül helyre állítani a rendszert és egy felhasználóbarát alkalmazást tudnak a vevők és eladók számára kínálni. (A posztjukhoz fűzve: Nem csak a háztól-háziggal volt probléma, a teljes oldal működése, elérése bizonytalan, illetve a nagy gond, hogy a képek még mindig nem elérhetőek)"
Tényleg ez a helyzet.
Összefoglalok itt most néhány Facebook-kommentet, ezzel is kifejezem, hogy nem csak én tapasztalom a hibát (2015. 01. 23) :
„Az újításoknak köszönhetően a hirdetéseim nagy részénél a feltett fotók nem látszanak! A fotó ott van, ha bemegyek a szerkesztésbe ./ Ez hogy lehet?????”
„Kérek egy illetékest, jelezze itt hogy mi a teendőnk az eltűnt képekkel kapcsolatosan. Illetve hogy egyáltalán van -e valami amit csinálnunk kell, mert tanácstalanok vagyunk elég sokan! Köszönjük!”
„Kedves Jófogás!
Picit összeomlott a rendszer? A képek eltűntek, a megrendelést nem tudom visszaigazolni mert a "link már nem működik", folyamatosan kapom a jelzést hogy a telefonos alkalmazásoknál gond van az adatok beírásával......nem tud a vevő rendelni. „
„Nem látszanak a fotók a hírdetéseimnél,de úgy látom másnál is ez a probléma!!!!!!!”
„meg főtt a hon lap a képek 80 százaléka nem jelenik meg”
„Nem tudok hirdetést feladni, tudnátok segíteni. Köszönöm”
„Ha az ügyfelek megtartása is a célja az oldalnak, akkor javaslom, legközelebb akkor kezdjenek ingyen kiszállítós kampányba, ha a megnövekedett érdeklődés okozta technikai/technológiai feltételeket biztosítani tudják. „
„Sziasztok.
Az újítás óta eltűntek a fotók a hirdetéseimből.
Ráadásul eddig is elég nehéz volt az oldalon a kategóriák szerinti keresés de most hogy új lett egyszerűen szörnyű!!!
Miért nem lehet részletesebb kategória térképet létrehozni és jobban szétbontani a csoportokat?
Ha most kellene értékelni a jófogást egy 1-10-es skálán akkor én egy erős 1-est adok !!!!”
…
Mindezek után azt tudom írni, hogy ez a probléma sajnos egy általános és nagyon sok embert érintő jelenség. Egyébként az oldallal kisebb hibák, működési problémák folyamatosan vannak, de ennyire még sosem feküdt ki, mint ma.
Tanulságként azt tudnám mondani, hogy egyszerűen nem értem, miért kezdtek bele egy nagyon sok szállítással és adatforgalommal járó kampányba, ha nincsen meg hozzá a (szerver-, sávszélesség- és egyéb kapacitásuk). A GLS-nek nagyon sok munkája van, de ők véleményem szerint kimondottan jól dolgoznak… a Jófogásnál is úgy néz ki, hogy egy kedves és lelkes csapat van, náluk kb. a „fejjel”, a vezetéssel vagy az irányítás kommunikációjával lehet a probléma.
Ahogyan én látom a dolgot:
egy fillért sem kellett volna reklámokra és TV-s felhajtásra költeni (!), az oldalt fel kellett volna hozni kifogástalan és stabil működésűre (1.0-ra bétaverziós helyett) és ezután kellett volna közvetlenül a vevőket és az eladókat (=a piac valódi szereplőit, a pénznyelő közvetítők helyett) megcélozni és pörgött volna az oldal ezerrel, az emberek SZERETTÉK VOLNA („Love(d)-Brand” no „Hated-Brand”), megosztották volna a Facebookon egymás között és MŰKÖDÖTT VOLNA minden mindenki megelégedésére és a cég remélhető hasznára. Félő, hogy ebből nem lesz semmi.
(Meg akarták venni a terméket, nem tudtak beregisztrálni, nem tudták beírni a számkódot stb. - konkrét esetek és problémák ezek sajnos, melyek egy ÁTGONDOLT KONCEPCIÓVAL elkerülhetőek lettek volna.)
Így csak pörög kifelé a pénz (költségként), meg egyre inkább rogyadozik a rendszer, a még fel sem épített birodalom.
A helyzet mára sem javult:
JÓFOGÁS tapasztalatok (és élmény) 2015 01 24.-én:
(felhasználói hozzászólás)
„Kedves Jófogás!
Ha az ész nélküli újításokkal egy kampány közepén a hirdetők ill. a vásárlók elüldözése volt a cél, jó hírem van! Sikerült! Üzenem a hirdetőknek, mielőtt jóváhagynak egy háztól házig megrendelést, ellenőrizzék a szerkesztésben hogy melyik kockában van a pipa! Az ingyenesben, vagy a fizetősben! A rendszer automatikusan átpakolt jó néhány hirdetést a fizetős kockába! A 16 órája feltett hirdetések még mindig elfogadásra várnak, A képek már több mint 30 órája eltűntek, és az előzmények törlése sem segít a problémán! Mint gyakorlott marketinges, javaslom hogy legközelebb mielőtt újabb kampányba kezdenének, végezzék el a kívánt fejlesztéseket, és teszteljék azok működését! Higgyék el több százezer dühös ember nem teszi önöket piacvezető hirdetési portállá, még akkor sem ha a negatív reklám is reklám!!! Ha kicsit nyers voltam, azt tudják be jó indulatú kritikának!”
„MINDENKI ELLENŐRIZZE A SZERKESZTÉSBEN! Mielőtt jóváhagynak egy háztól házig megrendelést, ellenőrizzék a szerkesztésben hogy melyik kockában van a pipa! Az ingyenesben, vagy a fizetősben! A rendszer automatikusan átpakolt jó néhány hirdetést a fizetős kockába!”
Jól kitolta velünk a JÓFOGÁS! Szerintem röhögnek rajtunk felhasználókon. Van hogy nem tudok belépni fiókomba . Van hogy nem találja nem jó a jelszó írják. Kérem jelszó módosítást . elküldtünk 2 emailt azzal léphet tovább. Nem jött egy email sem. Elkezdek feladni egy új hirdetést. akkor is azt írja a végén hogy nem jó a jelszó. Használhatatlan a jófogás .Kaptam üzenetet egy téli felöltőmre érdeklődőtől. "a linkre kattintva olvashatja" kattintok a linkre és azt írja nem létezik. bemegyek a fiókomba és a kabát sincs meg. ELADTÁK HELYETTEM? Hogy van az hogy nincs? 2 napja volt, azért volt rá érdeklődő levél. - AMikor keres az ember akkor pedig minden lap vagy hirdetés váltásnál megjelenik a képük a csapat fotója (szinte látom hogy röhögnek a bosszús ideges felhasználókon) " ÖSSZEFOGTUNK AZ OLX-el" felirattal És noszogatnak hogy belépjek a fiókomba aminek semmi értelme mert nem működik jól. Többször írtam nekik az ügyfélszolgálatuknak és nem válaszolnak semmit. 3-4 napja leszarják az embert. Tökre olyanok mint a kormány. Kitalálnak valamit és csinálják. Nem érdekli őket hogy ez jó nekünk vagy rossz. Nem is állnak szóba velünk.
Mondom , röhögnek rajtunk!!!
Napok óta nem tudok belépni azt közlik nincs ilyen fiók . Jelszó módisításnál pedig ez az üzenet jön : [link]
Nem tudok tovább lépni. A nap több szakaszában próbáltam. Nem a túlterhelés miatt van. Csak úgy van.
RÖHÖGNEK RAJTUNK!!!!
Egyébként egy ilyen átalakításnál előfordul, hogy gáz van az adatbázissal, nem működnek linkek, stb...
Ha jól tudom, nem üzletszerű kereskedelem elősegítése az oldal profilja, hanem magánemberek közötti adás-vétel elősegítése. Egy hetet mindenki ki fog bírni. Ránézésre egyébként 95%-ban jól működik, bár nem igazán használom, úgyhogy a beléptetésről nem tudok nyilatkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!