Magyar Postán feladtam egy 1 NAPOS időgaranciás csomagot,1690ft-ot fizettem a szolgáltatásért. Nem teljesített a posta határidőre, mert MÁSNAP NEM SZÁLLÍTOTTÁK ki. Tegyek panaszt?
Figyelt kérdés
Magyar Postán feladtam egy 1 NAPOS időgaranciás csomagot,1690ft-ot fizettem a szolgáltatásért.
Nem teljesített a posta határidőre,mert MÁSNAP NEM SZÁLLÍTOTTÁK ki a megjelölt címre,csak azt követő napon,melyből nekem,igen kellemetlen perceket okoztak,s mivel én is egy tőlem rendelt hölgynek címeztem,kifejezetten arra a napra kellett volna,így teljesen leírtam magam a vásárlónál,többet tőlem nem rendel,rossz híremet viszi majd,jelenleg is cirkuszol.
Mit tehetek a postán,kérhetek-e ezügyben kártérítést,vagy felesleges köröket írnék csak,ha panaszt nyújtanék be ellenük a szolgáltatásukat kifogásolva?
2014. dec. 17. 17:44
1/2 anonim válasza:
Igen, minimum vissza kapod a szállítás díját, az ÁSZF-ben minden benne van, a posta.hu-n kutakodj.
2/2 anonim válasza:
Ez attól is függ szerintem, hogy pl az aznapi továbbítási határidő előtt adtad-e fel, és mondjuk nem szombaton este, mert akkor vasárnap biztos nem kapja meg. ÁSZF-ben nézd meg az idevonatkozó részt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!