Webox-al kapcsolatban személyes tapasztalatok?
Az én csomagomat a feladó pontosan egy hete adta fel és a mai napig nem érkezett meg a célállomásra. Az ügyfélszolgálat nem tud semmit, mondván nem kapnak információt a szerződéses futárszolgálattól. Szolgáltatás 0, ügyintézés 0. Messze kerüljétek ezt a hulladékot!
Felettébb érdekes, hogy Kínából már több száz csomagot rendeltem és eddig egy sem tűnt el...
Én edigital-tól rendeltem, webox-os szállítással. 2 nap múlva jött az sms, hogy átvehetem a csomagot. Beütöttem a kódot, kifizettem a csomagot, kinyílt az ajtó de a csomag sehol. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták biztos túlméretes volt a csomag. 4 nap és 1,5 óra telefonálás után ott tartok, hogy én várom a pénzem, edigital várja a csomagot, hogy elküldhesse nekem a helyi üzletükbe.
1. nem hiszem el, hogy nem tudják mekkora a box és mekkora csomag fér bele.
2. miért nem értesítenek arról, hogy a csomag túlméretes és nem tudom átvenni?
3. a sofőr minek viszi be a rendszerbe elhelyezett csomagként?
4. miért fizettetik ki ha egyértelmű, hogy nem tudom átvenni?
5. ilyen esetekben miért nem megoldható, hogy átvegyem a sofőrtől személyesen?
6. miért nekem kell ennek az egésznek utánajárni?
A lényeg, hogy senkinek sem ajánlom a weboxot. Nagyon körülményes az ügyéntézés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!