Szerintem az a módszer, amit ma már egyre több hálózat alkalmaz, hogy szinte zaklatnak azzal, hogy vedd meg, vedd igénybe a szolgáltatást... ezt teszik a rengeteg szórólappal, az ujság-tv-egyéb reklámokkal, sőt ma már, ha csörög a telefonod, annak 80 %-a is ilyen jellegű hívás!!!!
2014. dec. 10. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
A tukmálás címszó alatt nézd meg.
2014. dec. 10. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Ami pl. a termékbemutató előadásokon zajlik, az tipikusan agresszív értékesítés!
Jó drágán akarják rátukmálni a vevőre (sajnos főleg hiszékeny öregekre) az árut.
Engem egyszer ketten győzködtek EGY ÓRA HOSSZAT egy ilyen előadás után, aztán az egyik a végén elővett egy nyomtatványt, hogy itt írjam alá.
Megmondtam, hogy nem írok alá semmit (szerződés lehetett), de rendkívül kínos volt. Mivel ők csak "segíteni" akartak nekem azzal a "nélkülözhetetlen" akármivel.
2014. dec. 11. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
1-es kommentelő, mi ezért titkosítottuk a telefonunkat, annyi volt már a zaklató reklámhívás!
Azóta nincs egy se.
2014. dec. 11. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
1-es vagyok!
Én is titkosíttattam, de ezek között a cégek között egy régi-régi lista forog, amin még rajta vagyok... szóval csak azt értem el vele, hogy aki most keresi, hogy konkrétan milyen számon talál meg, az már hiába is nézi a telefonkönyvet! :)))
2014. dec. 11. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 McEnroy válasza:
Agresszív értékesítés : Vedd meg a cuccot Te sz*rházi, vagy letépem a fejed!
2014. dec. 15. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
én értékesítőként dolgozom egy boltban. de amit a boltvezető csinál, az iszonyat tukmálás, és kicsikarja a vásárlóból h drága szarokat vegyen+szolgáltatásokkal. Én meg realizálom hogy nem mindenek van 80ezre egy samsung tabra, és lehet h 30k-s tabletet fognak tőlem venni,amit nem is bánok. vevőcentrikusnak kell lenni, és nem hülyének nézni a vásárlót és "tukmálni".
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!