Deposit problémákra milyen szabályok vonatkoznak Angliában?
Beköltözéskor két hét depositot fizettünk a landlornak. Azóta a házban folyamatosan problémák merültek fel (csótányok, nincs melegvíz, néha víz sem, nincs internet, stb)
Mikor jeleztünk a landlordnak a problémákat (már lassan két-három hónapja folyamatosan zaklatjuk vele), agresszíven viselkedett. Legutoljára lecsapta a páromra a telefont, hogy ne osszuk be az ő idejét, neki más dolga van, mint hogy a mi problémáinkkal foglalkozzon.
Elkezdünk másik szobát keresni, amit találtunk is, de azonnali költözéssel. De a landlordunk a deposit összegét nem akarja visszaadni, azt mondta, hogy lakjuk le.
Úgy gondolom, hogy mivel pont az ő leszarom hozzáállása miatt kellett új házat keresni, ez lenne a minimum, hogy visszakapjuk a pénzt, pláne, mivel az elején nem is mondta, hogy le kell lakni, csak azt, hogy az is lehetőség, ami majd felmerülhet.
300 font ami úszik, mert ebben a hányásban nem tudunk tovább élni. A rentet természetesen minden héten pontosan elkérte, de a szolgáltatást ne kaptuk meg, amiért fizettünk.
Most tényleg bele kell törődnünk, hogy mások a mi pénzünk élősködnek????
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!