Ha aláírtam egy telefon élőfizetést, helyszínen
személyesen tehát nem interneten. Akkor van e még
valamennyi időm, akár egy nap, hogy felmondjam a
szerződést?
Figyelt kérdés
2014. nov. 26. 20:06
1/10 anonim válasza:
Nincs. A felnőtt ember egyik jellemzője, hogy alaposan meggondolja, mikor-mit ír alá.
2014. nov. 26. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Úgy tudom jogi szempontból, 3 (munka)nap áll rendelkezésre, hogy visszamondj egy szolgáltatást, vagy visszaadj egy terméket bármilyen indoklás nélkül. Ez jó pár évvel ezelőtt még így volt, nem hinném hogy megváltozott volna. Mindenképp érdeklődd meg a szolgáltatónál (ügyfélszolgálat), a szerződést pedig olvasd át, hátha találsz benne, erre vonatkozó részt. Ha semmit nem találsz és a szolgáltatód ügyfélszolgálatán sem mondanak semmit, hívd fel a fogyasztóvédőket holnap. (google segít telefonszámot találni)
2014. nov. 26. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Még annyit kiegészítésnek, hogy évekkel ezelőtt a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség vezető igazgatója mondta el, hogy az emberek 90%-a természetesen erről sosem tudott és a szolgáltatók, vállalatok vissza is éltek ezzel, még ha vissza is vitték a terméket, vagy lemondtak egy adott szolgáltatást. Ettől függetlenül van miért izgulni, hiszen jó pár év eltelt. Azért szurkolok, hogy holnap sikerüljön mindent elintézni.
2014. nov. 26. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
Enis ugytudom 3 napig minden szolgaltatas felmondható.
Egyebkent nem azért Mert nem gondoltam at csak az a szolgaltató akit otthagytam volna es eleg elszantam ezert is irtam masik szolgaltatoval , de erre a 7 eves szolgaltato rajott hogy tudja 20% olcsobban adni a csomagjat mint amit reklamoz. Ertsd red 10 helyett 8 ert. Meg minding unszimpik es persze ez csak akkor kerül elö mikkor elmennek, de enis penzböl elek es nem vagyok fidesztag ugyhogy havin ket rongy az is penz ha nem is sok.
2014. nov. 27. 01:25
5/10 anonim válasza:
igen, majd két év múlva!
2014. nov. 27. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Persze, ha a szerződés ad erre lehetőséget. Legutóbb a T-Mobile-nál írtunk alá +2 év hűséget új készülékkel, ott talán 8 napot adtak arra, hogy következmények nélkül elálljunk a hűségszerződéstől a készülék visszaszolgáltatásával. Ha nincs ilyen kitétel a szerződésben, akkor csak a kötbér kifizetésével tudod ezt megtenni.
2014. nov. 27. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Mivel jogszabály vonatkozik a dologra, nem kell szerződésbeni kitétel... Az egy dolog, hogy mit mond a szolgáltató, a jogszabály az pedig egy másik... Ha benne van, ha nincs, köteles betartani a szolgáltató, még ha nem is tetszik nekik a dolog.
2014. nov. 27. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Nincs olyan jogszabály, ami szerint x napig bármitől el lehet állni.
A 3 napos szabály műszaki cikkek meghibásodására vonatkozik, és csak annyit jelent, hogy nem kell garanciában visszavinned a szervizbe, és várni a javításra, hanem azonnal jogosult vagy cserére vagy pénzvisszafizetésre. De még a mai napig is sokan azt hiszik, hogy 3 napon belül bármit vissza lehet vinni, csak mert mondjuk nem tetszik.
2014. nov. 27. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Na akkor hogy a sötétséget szétoszlassuk újra leírom. A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség igazgatója nyilatkozta, hogy ennek SEMMI köze ahhoz, hogy garanciális e egy termék, vagy sem, sérült e, avagy sem. JOGODBAN áll bármilyen INDOKLÁS NÉLKÜL visszaadni a vásárolt terméket, igénybe vett szolgáltatást 3 napon belül. (nyugtával együtt) Pontosan az ilyen emberek miatt is mint ti vagytok, azt is hozzátette, hogy szinte SENKI NEM TUD RÓLA és ezzel a szolgáltatók vissza is éltek. Azt a pár sötét begyöpösödött agyút pedig, amelyik a 0%-t összehozta nekem ebben a kérdésben, csak gratulálni tudok :))) Megismétlem, ez nem vélemény volt, hanem JOGSZABÁLY(!) b+... Ennyi ember nem tud olvasni ezen az oldalon? Vagy csupán értelmezési nehézségekkel küzdötök? Gyerekek nem a "nem hasznos" jelre kéne kattintgatni, hanem felhívni a fogyasztóvédőket. Utána lehet visszajönni és elnézést kérni tőlem, azt hiszem ez a minimum. Ha tévedtem minden esetben elismertem, ha nem tudok valamit és mondok egy orbitális baromságot mindig megkövetem magam. Jelen esetben ezt az információt pontosan tudom, úgyhogy aki okoskodni akar, az húzzon el a jó b**** francba innen, mert a hülyeségével (anyagi)kárt okoz a kérdezőnek. Nem tudom, hogy él-e még ez a jogszabály, de logikusan élnie kell... Istenem...
2014. nov. 27. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
"Megismétlem, ez nem vélemény volt, hanem JOGSZABÁLY(!) b+"
"Nem tudom, hogy él-e még ez a jogszabály"
Tehát tulajdonképpen mégis csak egy vélemény volt. Mindenesetre sem a jelenleg aktuális, sem az esetleges régi jogszabályt nem linkelted/idézted, szóval tök mindegy.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!