Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Van olyan mobil szolgáltató,...

Van olyan mobil szolgáltató, ahol nem kell fizetni, ha leteszik, de a másik fölvette és nem tudnak beszélni?

Figyelt kérdés
Gyakran előfordul, hogy csörög, és amikor fölvenném az illető már lerakta, de a hivott fél telefonján elkezd ketyegni az óra, így gondolom a hívó fizetett egy percet, csak nem is tud róla.

2014. nov. 6. 21:15
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Sehol nem kell fizetni ha a hívó leteszi mielőtt a hívott felvenné.
2014. nov. 6. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Ha perc alapú a számlázás fizet, jól mondja a kérdező, elég ha egy pillanattal hamarabb veszed fel mielőtt ő meg leteszi, a perc megkezdve. Régen még kapcsolási díj is volt, nem tudom még van e.
2014. nov. 6. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Ha a kérdés arra irányul, hogy van-e másodperc alapú tarifája bármelyik szolgáltatónak, akkor a válasz, hogy nincs. Pontosabban csak egyedi flottás díjcsomagokban van jelenleg.

Az meg tejesen természetes, hogy ha perc alapú a számlázás, akkor 1 másodperc után is 1 percet kell fizetni, ez a lényege.

Kapcsolási díj nincs egyik mobilszolgáltatónál sem, emlékeim szerint soha nem is volt, ez a vezetékes szolgáltatóknál volt, de ott is elégé ellankadt.

2014. nov. 7. 05:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
nem arra irányul, hogy van-e másodperc alapú számlázás. Hanem arra hogy nem méltányos az, hogy mondjuk telefonálok, csörög hatot, és mivel nem veszik fel, ezért le akarom tenni a telefont, de mire a fülemtől elveszem és a gombot megnyomom, abban a pár tized másodpercben mégis fölveszik, akkor fizetnem kell, és még fel sem ajánlja, hogy mégiscsak felvették, nem-e akarod folytatni a beszélgetést. Azt gondolom techniakilag meg lehetne oldani, hogy csipogjon, ha pl egy másodpercen belül felveszik, és ha letettem akkor is megkérdi, hogy nem-e akarok beszélni. Vagy simán nem számláz 1 másodpercért, vagy nem számláz akkor ha nem szólok bele semmit és lerakom 1 másodpercen belül. Szerintem ez így ilyen formában nonszensz, és nem értem, hogy a fogyasztóvédelem miért nem lépett még ezügyben egységesen fel.
2014. nov. 7. 16:31
 5/11 anonim ***** válasza:
Ez nem egy gyakori dolog.
2014. nov. 7. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Én mindig így járok :D
2014. nov. 7. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
nem gyakori? nálam minden második hívás ilyen, mert nem vagyok az a típus, hogyha csörög a telefon, akkor mindent félredobok, és az a világon a legfontosabb, hogy gyorsan felvegyem, tudom, hogy sokan ilyenek, például a párom is, akinek fontosabb a telefon, mint az, hogy illedelmes legyen azzal, akivel éppen beszél, legyen az az anyja vagy egy pénztáros
2014. nov. 9. 17:34
 8/11 A kérdező kommentje:
ha nem lenne gyakori, akkor is méltánytalan lenne, sőt szerződésben foglaltakkal ellentétes dolog
2014. nov. 9. 17:34
 9/11 anonim ***** válasza:

Nem ellentétes, amikor perc alapú a számlázás. Ez ilyenkor benne van a pakliban.

Az a méltánytalan inkább, hogy nincs a piacon olyan csomag, amiben másodperc alapú lenne a számlázás. Milyen érdekes, hogy egyik szolgáltatónál sem. Biztos teljesen tiszta a verseny.

2014. nov. 9. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Nekünk másodperc alapú számlázásos csomagunk van, szóval van ilyen a piacon.
2014. nov. 9. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!