Van itt olyan, aki fundamentázik? Megéri? Mennyit kerestek?
Most kaptam a lehetőséget, felvennének a fundamentához, de ugye előtte vizsgák, meg stb., szólval egy 50esben benne lenne. Van rá, ha tényleg beválik. De arra, hogy csak 'ablakon kidobott pénz' legyen, arra nincs.
Tapasztalatot szeretnék olyanoktól, akik ott dolgoznak.
A csapat nagyon szimpi, ismerősök is, ezzel nem kellen baj.
Állítólag szimpatikus, megnyerő és okos is vagyok. Én szeretném elkezdeni, férjem vacillál.
Jó lenne pár tapasztalatot olvasni.
Köszönöm!
szerintem ez nem bepalizás. Én is most kötöttem.
Magam is jó dolognak tartom, különben nem kötöttem volna, nem ajánlanám ismerőseimnek.
Kedves kérdező! Elkövettél egy hibát. Azt, hogy feltetted ezt a kérdést. Kétféle ember létezik azokból, akik munkatársai, vagy munkatársai voltak a Fundamentának. Az egyikük jól keres és szereti a munkáját, a másik rosszul, vagy sehogy sem keres és vagy elmegy, vagy marad és előbb utóbb rájön, hogy mit kellene máshogy csinálnia. Melyikükre szeretnél hallgatni? Melyikük véleménye befolyásolná az életedet? Melyikük döntsön helyetted?
A kedves válaszadó, aki szerint be kell palizni az embereket, isztelettel javaslom, hogy ismerje meg a céget, a munkát, a pénzügyi konstrukciót, meg fog változni a véleménye. Hogy az emberek mostanában "nem kötnek Fundamentát"? A statisztika nem ezt mutatja. Évről évre nő a betétállomány és az ügyfelek száma. Ez nem azt mutatja, amiről a kedves tájékozatlan válaszadó beszélt. Jelenleg négy piaci szereplős a lakástakarék piac. A Fundamenta behozhatatlan előnnyel bír. Valamit azért jelent, hogy például minden harmadik lakáshitelt ma a Fundamenta helyez ki, a maradék on pedig közel 40 bank osztozik. Ahogy valamit az is jelent, hogy a Fundamenta ügyfelei közt alig fordul elő bedőlő hitel. Százezerből egy. Visszatérő panasz, hogy nehezen kapja meg a pénzét az ügyfél. Ezzel olyan jó dobálózni, sajnos a miértekbe nem megy bele a kedves panaszkodó. A leggyakoribb, hogy a kedves ügyfél elfelejti, higy van egy törvényben meghatározott 3 hónapos kiutalási időszak és mocskolja a Fundamentát, amiért az "ül a pénzén". Másik kedvenc, hogy a kedves ügyfél megkapja a kiutalási értesítőt, amit persze el sem olvas, majd vár, aztán a Fundamenta a szemét, mert nem találja ki, hogy most a kedves ügyfél mit akar? Tovább takarékoskodni? Felvenni a megtakarítási részt állami támogatással? Esetleg anélkül? Netán a lakáskölcsönt is szeretné? Ki döntse ezt el, ha nem az ügyfél? Ha ő nem teszi, mégis miért a Fundamentát hibáztatja, ha emiatt késve jut a pénzéhez? Az ilyen állítólagos késések 99%-ban az ügyfél figyelmetlensége miatt fordulnak elő. A harmadik kedvencem, hogy ilyen fórumokon mindig csak a pórul jártügyfél ismerőse kerül elő.
Összefoglalva kedves kérdező: hogy meg tudsz e ebből élni, az egyes egyedül rajtad múlik. Ez egy proaktív munka, emberekkel beszélgetsz, embereket szólítasz meg. A sikered azon múlik, mi van a fejedben erről a munkáról. Bármilyen közhelyes, de igaz. Voltam mindkét oldalon, mentem el a cégtől, kerestem nagyon rosszul. Ma ismét itt vagyok. Más szemmel nézem, mást gondolok róla és magamról is. Milyen különös: azóta megy.
köszönöm a válaszodat! így anonim módon, megkérdezhetem, mennyit keresel havonta, átlagban?
(én sem gondolom bepalizásnak amúgy)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!