Cal centeres állás intejún, milyen feledatok vannak?
Én kétszer voltam, hasonló volt mindkettő, szituációs gyakorlat telefonon. Kaptam egy vázlatot, hogy kb mit kell mondani, és az alapján kellett beszélgetnem az ügyféllel. Egyik vmi olyasmi volt, hogy telefonál az ügyfél, mert rendelt iskolatáskát meg tolltartót, de a tolltartót nem kapta meg. Adatokat kellett vele egyeztetnem, és attól függően, hogy hogy reagál, különböző alternatívákat ajánlhattam fel, és mindig volt benne vmi apró váratlan dolog az ügyfél részéről, amivel azt tesztelték, mennyire vagyok talpraesett, és hogy reagálok olyan helyzetben, amikor nincs kőbe vésett megoldás - pl fel a végére oda volt írva, hogy most pont akció van, és ezért küldünk ajándékba egy nemtudommármit, mire az ügyfél visszakérdezett, hogy dejó, és milyen színekből lehet választani? Ez nem volt leírva a papírra, csak rámondtam, hogy piros és kék.
De mondjuk attól is függ, milyen call center, multinál idegen nyelven? Ott angolul voltak leírva az utasítások, de maga a telefonos beszélgetés németül zajlott, meg volt fordítás is, egyik nyelvről a másikra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!