Miért nem töröl a Vatera?
Én, amikor regisztráltam, végigolvastam a felhasználási feltételeket.
NEM szerepelt benne, hogyan lehet felhasználói nicket törölni. Végig bogarásztam vagy 100 hirdetést, és megnéztem, ki milyen vaterás nicket használ. Volt ott a Zebracsacsitól a moncsicsi139-ig mindenféle zöldség. Okulva az olvasottakból és tapasztaltakból, én is a lézerlucernaböde nicket választottam.
Mondjuk a NAV miatt szerintem van vagy 8 év, mire el lehet törölni valakit, akinek volt eladása. A személyes adataid nem látszanak a felhasználók számára.
Neked milyen nicked van, hogy ennyire zavar, hogy inaktívan még megtalálható vagy?
Kedves Kérdező!
A kérdés elbírálása nem fogyasztóvédelmi hatáskörbe tartozik.
Adatkezelést érintő panasszal a bíróságnál, illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1534 Budapest, Pf.: 834
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Ajánljuk figyelmébe az alábbi linken található tájékoztató 8. pontját: [link]
Valamint ezen link 1.5 pontját: [link]
Jogszerű a Vatera azon hivatkozása, hogy Ön a regisztrációkor elfogadta az általános felhasználási feltételeket, melyben kikötötték, hogy a regisztráció megszüntetése csak akkor kérelmezhető, ha a Felhasználó nem áll a (βVatera és/vagy Vatera) Piactéren kizárás alatt illetve az Üzemeltető a Felhasználó Felhasználói Fiókját valamely ÁFF-be ütköző tevékenysége miatt nem függesztette fel.
Amennyiben úgy véli, hogy ez a pont adatvédelmi szempontból jogellenes, úgy a fentiekben említett adatvédelmi hatósághoz fordulhat.
Üdvözlettel: NFH Fórum admin1
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!