Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért nem töröl a Vatera?

Miért nem töröl a Vatera?

Figyelt kérdés
Kb 5 éve regisztráltam a Vaterára. Úgy kb 3 éve nem is használom. Kaptam valamiért 2 negatívot és kizártak. A lényeg, hogy szeretném ha eltűnnének az adataim tőlük. Írtam a csodálatosan segítőkész ügyfélszolgálatuknak levelet, hogy legyenek már olyan kedvesek és végleg töröljenek. Vagy küldjék el, hogy mi a teendőm. Visszaírtak, hogy ők már rég kizártak engem, de azért függesszem fel a felhasználói fiókomat. De törölni nem tudnak, mert van 2 negatívom. Most akkor mivan? Ők töröltek, de még én függesszem fel? Írtam nekik, hogy nem igazán értem ezt az eljárást, én csupán megszabadulni szeretnék tőlük. Kaptam ismét egy választ, hogy vegyem fel a kapcsolatot azokkal az emberekkel, akiktől a negatívot kaptam, hogy vonják vissza. (Ez kb 4 éve történt....) Vicc az egész társaság. A kérdésem az lenne, hogy hová tudok fordulni még? Fogyasztóvédelem? Ja! És azzal takaróznak, hogy én elfogadtam a feltételeket, mikor regisztráltam... Könyörgöm, azt nem fogadtam el, hogy életem végégig tárolhatják az adataimat, mert kaptam 2 negatívot... Kérlek segítsetek! Normális válaszokat kérnék.

2014. aug. 4. 09:21
 1/2 anonim ***** válasza:

Én, amikor regisztráltam, végigolvastam a felhasználási feltételeket.

NEM szerepelt benne, hogyan lehet felhasználói nicket törölni. Végig bogarásztam vagy 100 hirdetést, és megnéztem, ki milyen vaterás nicket használ. Volt ott a Zebracsacsitól a moncsicsi139-ig mindenféle zöldség. Okulva az olvasottakból és tapasztaltakból, én is a lézerlucernaböde nicket választottam.

Mondjuk a NAV miatt szerintem van vagy 8 év, mire el lehet törölni valakit, akinek volt eladása. A személyes adataid nem látszanak a felhasználók számára.

Neked milyen nicked van, hogy ennyire zavar, hogy inaktívan még megtalálható vagy?

2014. aug. 4. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Kedves Kérdező!


A kérdés elbírálása nem fogyasztóvédelmi hatáskörbe tartozik.


Adatkezelést érintő panasszal a bíróságnál, illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:


Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Postacím: 1534 Budapest, Pf.: 834

Telefon: +36 (1) 391-1400

Telefax: +36 (1) 391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu



Ajánljuk figyelmébe az alábbi linken található tájékoztató 8. pontját: [link]


Valamint ezen link 1.5 pontját: [link]


Jogszerű a Vatera azon hivatkozása, hogy Ön a regisztrációkor elfogadta az általános felhasználási feltételeket, melyben kikötötték, hogy a regisztráció megszüntetése csak akkor kérelmezhető, ha a Felhasználó nem áll a (βVatera és/vagy Vatera) Piactéren kizárás alatt illetve az Üzemeltető a Felhasználó Felhasználói Fiókját valamely ÁFF-be ütköző tevékenysége miatt nem függesztette fel.


Amennyiben úgy véli, hogy ez a pont adatvédelmi szempontból jogellenes, úgy a fentiekben említett adatvédelmi hatósághoz fordulhat.


Üdvözlettel: NFH Fórum admin1

[link]

2014. aug. 5. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!