Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tudok tenni, ha Aliexpress...

Mit tudok tenni, ha Aliexpressről rendeltem egy cipőt, és még mindig nem érkezett meg?

Figyelt kérdés

Több,mint 2 hónapja rendeltem meg,és van egy kisebb online shop-om,és az egyik vásárlómnak rendeltem,de még nem érkezett meg. Írtam az eladónak, de még nem írt vissza, beírtam a tracking numbert,van kettő is így egymás alatt,az egyiknél ezt irja: Status: Collection,Destination Country: HU, Location: 31303100, Date: 20140526 0840

A másiknál pedig: Status: Dispatching, Destination Country: HU, Location: 31002400, Date: 31002400

Most hol van egyáltalán a csomag? Magyarországon? Vagy mit jelent ez az egész? Mennyi idő lehet még mire ideér? Az aliexpressen meg a Status-nál azt irja,hogy the seller has shipped your order,tehát feladta gondolom.. Mit tudok tenni? Még itt az aliexpress-en találtam olyat,hogy vissza lehet kérni a pénzt,vagy valami ilyesmi.. Itt oda,hogy "please write your request detail" mit irjak? KÉRLEK SEGITSETEK,NAGYON FONTOS LENNE:( aki vásárolta tőlem,azt irta,hogyha péntekig nem érkezik meg,akkor fizessem neki vissza a pénzt.



2014. jún. 18. 22:47
 1/3 anonim ***** válasza:
75%

Status: Dispatching, Destination Country: HU, Location: 31002400, Date: 31002400


Státusz: Küldés/továbbítás alatt, Cél Ország: HU, Csomag helye: 31002400 -> (China Post csomagelosztó központ kódja), Dátum: Ugyanaz van beírva.


Magyarul a csomagod még a kínai csomagelosztó központban dekkol valami oknál fogva. Azt tudom javasolni hogy a jövőhetet még várd rá, ha a státusz nem változik akkor lehet írni az eladónak! Ugyanis ha a státusz az elkövetkezendő héten megváltozik, vagy akár a location number, akkor érdemes várni, mivel kínából 2 hét is lehet az átfutási idő. Szóval ha megmozdul a státusz, vagy a loc. number, onnantól kezdve még várj vele 1-1,5 hetet legalább! Ha viszont nem változik 1 hétig ezen két adat, akkor írj az eladónak!

2014. jún. 18. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
csak vigyázz, mert ha 60 nap van megjelölve maximumnak, akkor ha nem jelzed az eladónak a bajt, akkor a rendszer sikeresként fogja lezárni a vásárlást, azaz a pénzedet odaadják az eladónak. Szerintem mindenképp üzenj az eladónak. Ő is megnézheti a nyomonkövetést, és tud reklamálni. Az ő érdeke is, hogy max. pontot kapjon tőled.
2014. jún. 19. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Szerintem ne várj,hanem írj az eladónak. Írd meg,hogy nem jó a nyomkovetesi szám, vagy elakadt a csomag. O utána néz. Nekem ilyen esetben mindig küldtek új árut... én 10 napot szoktam várni és ha nem történik semmi mozgás a nyomkovetesi,akkor szólok az eladónak...
2014. jún. 19. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!