Webshopból való rendelésnél mit tegyek ebben az esetben?
Mit tegyek abban az esetben ha webshopból rendelek elektronikus eszközt, és írják hogy ne fizessem ki még fel nem bontom és megnézem hogy megvan-e minden és hogy biztos hogy nem sérült az áru, de a futárszolgálatos nem engedi hogy ezt megtegyem még ki nem fizetem... Ez a szöveg van az oldalon:
Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!
A kiszállításkor Ön ellenőrizheti a csomag tartalmát, mielőtt kifizetné a rendelést. Semmi ok az aggodalomra!
de a futár nem ad erre lehetőséget...
egyszer már rendeltem onnan de szerencsére nem volt gond az eszközzel... most sokkal nagyobb értékben rendeltem és nem szeretném hogy ha valami hiányzik a csomagból vagy hibás akkor az legyen hogy én tettem el vagy rontottam el és jogtalanul követelőzöm...
A futárszolgálat azért vállal csak felelősséget, hogy sértetlen csomagolásban eljuttatja Neked a megrendelt terméket.A csomag tartalmáért már a csomag feladója felelős.
Ha normális a futár, akkor kérd meg, hogy fizetés után várja meg , amíg kibontod a csomagot, ha belül sérülés van, akkor jegyzőkönyvet kell felvenni a csomagról, amit mindketten aláírtok.A DPD futárszolgálatnál biztos, hogy van ilyen,szerintem a többinél is kell lennie.(Adsz a futárnak 200 Ft borravalót, és meg fogja várni , hogy kibontsd, ha gond van, azt ír a jegyzőlönyvre, amit akarsz...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!