Mit lehet ilyenkor csinálni? Van valamilyen esély? Vagy nyugodjunk bele? Lenn több infó.
Figyelt kérdés
Rendeltünk külföldről ( kínából ) egy xy márkájú kabátot, 17 000 Ft-ért, nem kaptuk meg a kabátot, a pénzt elutaltuk. a honlapjuk megszűnt és e-mailre nem válaszolnak/az e-mail címük már nem jó/ De a honlapon sok márkás dolog fenn volt, nem csak ez az egy cucc. Lehet ilyenkor valamit tenni? Szólni valakinek stb? Vagy nyugodjunk bele , hogy "kidobtunk" 17 000 Ft-ot az ablakon?:/2009. dec. 21. 22:54
1/3 anonim válasza:
Egy feljelentés nem ártana, sok mindenben reménykedni nem lehet, de ha csalók, és lebuknak, esetleg valami visszajöhet a pénzből!
2/3 anonim válasza:
Nem is tudom, ilyenkor hol lehetne jelenteni a csalást?!
A kínai fogyasztóvédelemnél?...
A magyar rendőrség tuti nem foglalkozik vele!
A magyar fogyasztóvédelem sem fog semmit sem tenni...
Az EU-fogyasztóvédelemnek ez nem a hatásköre...
A bank sem foglalkozik vele (magánügyem, kinek utalok át pénzt)...
Hát, úgy tűnik, ez a tanulópénzetek volt... :-[
Legközelebb olyan weboldalról rendeljetek, ami megbízhatóbb, a cégadatokat gondosan kiírjátok még megrendelés előtt...
3/3 A kérdező kommentje:
ahj:/ köszönöm, majd próbálunk valamit tenni.
de ha tudtok, valami tippet adni, azt szivessen elfogadjuk:)
még egyszer köszi.
2009. dec. 22. 10:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!