Mire kell figyelni a webáruházakból való vásárlásnál?
Leírom sorban, mert most így nem nagyon tudom, hogy kell -e valami különleges dologra figyelni.
1. Regisztrálsz, megadod a valódi nevedet, ez fontos. Telefonszám is minden esetben kell, ide mobilt írj vagy más, állandóan magadnál tartott számot. Itt tudnak felkeresni a rendelés ügyében, bár elég sok webáruház már csak e-mailt küld a rendelés után.
Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, akkor azokat külön add meg.
2. Miután a mailban kapott ellenőrző kóddal aktiváltad a regisztrációd, mehet a vásárlás.
Némely webáruháznál külön be kell írni a rendelési mennyiséget(az 1-et is), különben nullának fogja venni. A normálisabb webáruházak a kosárra kattintást automatikusan 1 db áru kiválasztásának tekintik.
3. Ha megvolt a termékek kiválasztása, ki kell választani a fizetési és szállítási módot.
Ez lehet banki átutalás, utánvétel és személyes átvétel is. Az utolsó egyértelmű, ezzel gyakorlatilag lefoglalod a terméket. Utánvétel esetén a szállítócég vagy Posta hozza ki a csomagot, neki fizeted ki. Ilyenkor érdemes a csomagot felbontani, hogy minden megvan -e benne.
Átutalásnál pedig előre fizetsz, és a futárnak csak az átvételi elismervényt kell aláírni.
4. A garancia érvényesítése az adott üzleten múlik, általában beküldheted a rossz terméket a számlával, garancialevéllel, de van, ahol ezt csak személyesen teheted meg. Egy külföldi, pl szlovák székhelyű cégnél ez elég macerás. A postaköltséget neked kell állnod.
Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok.
Köszi a választ.
Úgy döntöttem személyesen veszem át, így ki is próbáltam a készüléket. Ennyit megért egy kis utazás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!