Vettem ma este egy 2 részes felsőt a Colosseumban. Otthon vettem észre, hogy meg van pattanva egy szem, bomlik. Ha holnap reklamálok, visszakaphatom az árát?
Figyelt kérdés
Nem volt túl jó a világítás az üzletben,nem tűnt fel. Blokk megvan. Cserét nem kérek, nincs bizalmam most már az áruhoz. Más nem tetszett a boltban, nem akarom levásárolni. Ja, és otthon azonnal kivágtam a szúrós címkéket a ruhából, de óvatosan, nem sértettem meg az anyagot.A címkék megvannak. Miben reménykedhetek? Vásárlók könyvébe beírok, ha nem adják vissza a pénzt, mire van esélyem? Ruhaneműn van szavatosság? Meddig? Udvariasan, de határozottan fogok fellépni, azonban az ide vonatkozó rendeleteket nem ismerem. Tudja valaki? Köszönöm a segítséget.2013. nov. 29. 21:20
1/5 Seniz válasza:
Kár volt kivágni a címkéket!
Én úgy tudom hogy nem kötelesek visszaadni a pénzt,mert elöbb élned kell a csere vagy levásárlási lehetőséggel!
Viszont senki sem szereti hallgatni a reklamációt és a fogyasztóvédelemmel dobálózó szót,ez által felgyorsíthatod a folyamatot és talán rögtön kifizetnek;)
2/5 A kérdező kommentje:
Köszi! A címkéket megpróbálom visszavarrni.
2013. nov. 29. 21:57
4/5 A kérdező kommentje:
Képzeld, a reklamációt jogosnak ítélték, és miután nem találtam semmit a boltban, visszaadták a pénzt. Nem örültek ugyan neki, de nem kellett a fogyasztóvédelmet emlegetnem, vagy a Vásárlók könyvét kérnem.
2013. nov. 30. 20:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!