Rendeltem az eBay-en. Nem adják fel a terméket, nem válaszol. Mi a teendő?
Sziasztok!
Múlthét előtti vasárnap (nov. 10.-én) vásároltam az ebayen egy tablet pc-t aminek ára £39.98 volt + £5.99 postaköltség!
Direkt néztem az eladót.
Top rated seller (Registered as a business seller) elég sok pozitív szavazattal. Na most az elején még írt nekem,de mióta vissza szeretném mondani (Return Item) nem válaszol,Resolution Centerbe meg nincs olyan opció,hogy felmondjam,azt írja várjam meg míg megérkezik a becsült szállítási idő lejárata után felvehetem az ebay-el a kapcsolatot.De nem válaszol az eladó így vele nem tudok kommunikálni.Kihez tudok ezzel fordulni? Nála is él a 14 napos vevői elállás szóval 14 napig nyugodtan visszakérhetem a pénzem,de nem tudom,mert nem válaszol! Mit tudok tenni ilyenkor? Kérlek segítsetek!
U.i. Eddig elég sokat vásároltam az ebayen és ha probléma volt megtudtam oldani ,de most ilyenkor teljesen tanácstalan vagyok,és azért nem kis összegről beszélünk!
Nem szeretnélek kritizálni de ne rendelj Ebay-en ha nem érted meg azt sem, hogy mit írnak le.
14 nap Return nem azt jelenti, hogy visszamondhatod a rendelésedet. (eleve fordításban sem jelenti ezt)
Azt jelenti, hogy a termék kézhezvételétől 14napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, és visszautalja az árát. (pl.: Nem tetszik, vagy nem működik, ilyesmi..)
Ha egyszer megvetted akkor ennyi. Megvárod még megérkezik, és értesíted, hogy mégsem szeretnéd, visszaküldöd, és kész. (Persze a szállítási költséget buktad.)
Illetve ha eljut odáig, hogy egyáltalán nem jön meg a termék, akkor lép életbe a moneyback guarantee.
Gondold meg mielőtt megvásárolsz valamit...
További sikeres vásárlásokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!