Kínai boltban sikerült selejtet vennem? Mit tehetek?
Figyelt kérdés
1 hete vettem 2 ágyneműgarnitúrát a kínaiba. Jó, nem volt drága 1900/szett. Hazajöttem, megnéztem, rendben találtam. Nem volt lyukas stb. Kimostam, megszáradt, felhúztam, aludtunk benne, erre a zippzárja alvás közben szétfeslett, a húzóka szétnyílt. Főleg a kispárnákon. Tehát használat közben jöttek ki a hibák. Mit tehetek? Blokk megvan. Használtan vissza lehet vinni bármit is?2013. nov. 9. 18:24
1/4 anonim válasza:
Természetesen vissza lehet - csak arra készülj fel, hogy el fognak felejteni magyarul...
2/4 A kérdező kommentje:
Majd megmondom nekik, hogy fogyasztóvédelem meg Nav aztán eszükbe jut a magyar :-D
2013. nov. 9. 19:19
3/4 anonim válasza:
Nem akarok vészmadárkodni, de pont le se xarják sem a fogyvédet sem a navot.
4/4 anonim válasza:
Ha a tulaj meg az eladók kínaiak akkor 1-2 óra beszélgetés után kicserélik szó nélkül egy újra. Beszélgess velük a csalárjukról, szeretnek-e itt, mi hiányzik otthonról, főznek-e itt is büdös tofukát stb. először udvarold körbe őket, legyél cimbi, majd szépen 'jajj 2 hete ezt vettem itt és nézzétek mi történt vele. Ki kellene cserélni'. Kínai embertől ne kérdezz, hogy lehetne-e vagy sem, tények elé állítsd: Ez itt nézd elromlott, cseréld ki. Ilyen a kultúrájuk. Ha kérdezed a válasz: NEM. Ha tényt közölsz előbb rábólint, hogy IGEN.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!