Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » 60 ezer forint kellene karácso...

60 ezer forint kellene karácsonyig. Hogyan?

Figyelt kérdés
Végzős diák vagyok, egy két éves érettségi lerakása előtt,így a munka sajna kilőve. Olyan helyzetben vagyunk, hogy a zsebpénzemből havi 1000 Ft-ot látok. Lécci normális válaszokat! Tuti tippeket

2013. nov. 7. 22:32
 1/6 anonim ***** válasza:
37%

Pedig szerintem csak munkával tudnál ennyi pénzt keresni.

Esetleg szerencsejáték vagy gyűjthetnél fémet. Kicsit gáz dolog, de amíg adnak érte pénzt...

Ennél jobban sajnos nem tudok mondani.

2013. nov. 7. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
46%

Pénzt csak munkával lehet keresni.

Végzősként nyáron ennyit 4-5 hét munkával simán megkerestél volna.

Talán próbáld meg eladni felesleges dolgaidat a jofogáson,apródon azzal max az időd veszik jó esetben viszont keresel vele.

2013. nov. 7. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nyáron dolgoztam, 50-ezret kerestem 1 hónapban, de bele kellett adnom a közösbe, így csak 10ezret tarthattam meg... apródon hirdetek, de nincsenek értékes cuccaim amiket megvennének, sajna...
2013. nov. 7. 23:37
 4/6 anonim ***** válasza:
23%
Mér karácsomykor mi lesz? Hoz a Jézuska 60 ezret?
2013. nov. 8. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
75%

Add el megunt, kihasználatlan értékeid (ez lehet növénytől a ruhákon át a műszaki cikkekig és bútorokig) hirdesd ahol csak tudod, a neten kívül (Vatera, Aprod, Jofogas, Expressz és az eladni kívánt dologra szakosodott oldalak/fórumok esetleg Facebook) szuperinfo, helyi újság.

Turkálóban is próbálkozhatsz, hátha bevesznek valamit.

2013. nov. 8. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Mire kell? Miért pont karácsonyig?
2013. nov. 8. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu