Hónapok óta nem tudom rendesen használni a vaterás fiókomat. Mégis mi lehet a baj?
Semmi értesítő e-mail nem jött, nincs rendezetlen tartozásom sem... hónapokkal ez előtt egyik nap hiába léptem be, ez a szöveg fogadott:
"Tájékoztatjuk, hogy felhasználóneve korlátozás alá került a Vatera piacterén érvényes Általános Felhasználási Feltételek alapján.
Amennyiben számláit kívánja megtekinteni kérjük, kattintson ide.
Ügyfélszolgálatunkat a kapcsolatfelvétel menüpontra kattintva érheti el.
Elmaradt értékelést itt adhat le"
Biztos, ami biztos, a számláimat megnéztem-semmi. Az ügyfélszolgálati pontnál választani kell, de ilyen gond nincs felsorolva.
Gondoltam biztos valami nem kívánatosat írtam valahova és letiltottak. Utána kérdeztem, ez elvileg pár napig tart, vagy 1-2 hétig. Nos... azóta hónapok teltek el (legalább 3) és még mindig semmi.
Valakinek van valamilyen ötlete?
van valami olyasmi, hogy x összegű eladás után, ha nem értékeled (talán 10e felett), akkor addig nem enged máshová belépni, csak az értékelés oldalra, amíg le nem adod az értékelésedet az adott termékre. Ez akkor fordulhat elő, ha 3 vagy 6 hónapig nem készíted el az értékelést és az értékelésre váró eladott dolgaid összértékét nézik, tehát sok kicsiből is összejöhet.
Az ügyfélszolgálati pontnál meg jelölj be bármit, válaszolni fognak úgy is.
Nem vásároltam és nem is adtam 10.000Ft körül sem. De ma regisztráltunk párom emailjével... Most megváltozott az oldal. Illetve vaterán amit kiír bejelentkezést, az a beta oldalra irányít.
Mindegy, szóval miután másik címmel regisztráltunk, be tudtam lépni gond nélkül! Fogalmam sincs, hogy mi lehetett a gond...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!